)Patrice, omdat ik zelf ook een paard ken die hier (in mindere mate) last van heeft. Ben benieuwd hoe ze het op HE gaan aanpakken.
Painted Pebbles, omdat dit een origineel trailerprobleem is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
super leuk en bedankt voor iedereen die op Patrice stemmen!!!!!!! Ik hoop zo erg dat we genoeg stemmen krijgen!!! Uiteraard heb ik ' Tries ' opgegeven ook voor mijzelf!!! Het lijkt me zo heerlijk om een wandeling met haar te maken zonder dat ze bovenop me springt ( en dikwijls mn tenen breekt ) omdat er bv een stoeptegel of iets dergelijks iets anders ligt dan de dag ervoor!!!

Zou errrrrg fijn zijn als ze daar ook mee geholpen word. Ook voor Chantal dat ze weer lekker wedstrijden kan gaan rijden met Tries.Zidore schreef:jeetje, die is wel flink panisch lijkt me... heb ook gestemd hoor!

). miss_lizje schreef:Ik had wel een vraagje over het paard wat juist de trailer niet meer uit wil. Is een Williams met voor-uitlader geen optie? (echt niet aanvallend bedoeld hoor! Maar wij hebben toen juist voor zo'n trailer gekozen zo dat het makkelijk was. En toen kon mijn paard ineens wel netjes achteruit).