gummie schreef:Pas nu Uthopia scoort, is Metall ineens interessant?
Dat is toch logisch? Als een paard het goed doet, komt er belangstelling voor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michael1104 schreef:alsof iemand als sjef en anky interesse hebben in dezelfde paarden als PS.
Reken er maar niet op dat dit ineens na het EK bedacht is hoor.
Zooist schreef:gummie schreef:Pas nu Uthopia scoort, is Metall ineens interessant?
Dat is toch logisch? Als een paard het goed doet, komt er belangstelling voor.
kleinvosje schreef:Ik word een beetje moe van de hebzucht van meneer Schockemöhle. Alles wat een beetje presteert, of potentie heeft, vertrekt naar zijn stal. In dit geval zal Metall misschien niet helemaal verhuizen, maar toch...
Tendance schreef:Michael1104 schreef:alsof iemand als sjef en anky interesse hebben in dezelfde paarden als PS.
Reken er maar niet op dat dit ineens na het EK bedacht is hoor.
Nee, maar het is ook, waar ben je naar op zoek? Naar paarden, die nog onbekend zijn, maar wel 80% kunnen lopen of naar paarden die al wel bekend zijn en 80% kunnen lopen.
Naar mijn idee zoeken zijn naar de eerste en PS, als het om sportpaarden gaat, dus even niet als dekhengst, naar de 2e.
Momenteel heeft PS meer succes, dat kun je niet ontkennen.
gummie schreef:"]Pas nu Uthopia scoort, is Metall ineens interessant?
Zooist schreef:Dat is toch logisch? Als een paard het goed doet, komt er belangstelling voor.
gummie schreef:Uthopia was altijd al een goed paard.... En Metall heeft al vele nakomelingen. Het is niet Uthopia, maar Metall die nu wordt aangekocht. Dat Uthopia wordt erkend, vind ik logisch. Dat Metall wordt gekocht minder. Zo logisch vind ik het niet. (sorry, typefoutjes even hersteld...)
Tendance schreef:Michael1104 schreef:waarmee heeft PS meer succes?
De handel in paarden. Niet alleen wat er in het nieuws te lezen is, is wat PS doet.
Deze man is al jaren een begrip in de paardenhandel. Hij is daar dan ook al jaren succesvol. Al lang voordat Sjef in beeld kwam.
Donja schreef:rowo schreef:Van wie wat Metall hiervoor? Met andere woorden: van wie hebben ze um gekocht?
Gebroeders Brouwer (http://www.stalbrouwer.com)
Michael1104 schreef:Sjef heeft op het afgelopen EK wel meer succes gehad dan PS dus ik snap je punt niet echt.
Citaat:Toen Totilas 'bekend' werd ging Gribaldi ook steeds meer dekken..... mensen gaan toch naar alternatieven zoeken.
Ik heb ook tig taalfouten maar ben beetje woordblind soms.
gummie schreef:Citaat:Toen Totilas 'bekend' werd ging Gribaldi ook steeds meer dekken..... mensen gaan toch naar alternatieven zoeken.
Zo had ik er nog niet over nagedacht..... Ik vind 1 uitschieter zoals Uthopia niet een reden om ineens flink met Metall te gaan dekken. Ik zou kiezen voor een hengst die structureel goede paarden geeft. Als Metall meerdere goede nakomelingen heeft, dan zou dat voor mij de reden zijn ermee te gaan dekken. En volgens mij heeft Metall die ook. Dus waarom nu ineens die belangstelling door 1 goed paard? Maar begrijp wel hoe andere mensen redeneren. Net als in geval van Totilas hopen mensen ook allemaal ineens op een briljant paard van Gribaldi. Gribaldi is echter niet veranderd, evenals Metall.
Tendance schreef:Plus dat PS nu een aantal heel goede dekhengsten op naam heeft staan, Sjef iig niet zulke goede.
PS handelt onwijs veel in paarden, dat hij er zoals jij zegt 5000 heeft en kan hebben, dat zegt toch al genoeg over zijn succes....
gummie schreef:Citaat:Toen Totilas 'bekend' werd ging Gribaldi ook steeds meer dekken..... mensen gaan toch naar alternatieven zoeken.
Zo had ik er nog niet over nagedacht..... Ik vind 1 uitschieter zoals Uthopia niet een reden om ineens flink met Metall te gaan dekken. Ik zou kiezen voor een hengst die structureel goede paarden geeft. Als Metall meerdere goede nakomelingen heeft, dan zou dat voor mij de reden zijn ermee te gaan dekken. En volgens mij heeft Metall die ook. Dus waarom nu ineens die belangstelling door 1 goed paard? Maar begrijp wel hoe andere mensen redeneren. Net als in geval van Totilas hopen mensen ook allemaal ineens op een briljant paard van Gribaldi. Gribaldi is echter niet veranderd, evenals Metall.
NathalietjeB schreef:wil ik nog reageren deze vent heeft zeker geld teveel ofzo hij mag best wat aan mij doneren hoeveel paarden blijft hij nog kopenvraag me af of hij niet moe word van zichzelf vraag me af wanneer hij aan adelinde gaat vragen of hij parzival kan kopen