Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tjoppie schreef:heel even hoor voor mijn begrip.
Dier is niet door de comissie erkend als drie, vier, vijf jarige. is te slecht gevonden voor vanalles en nogwat. Nu, nu het dier op wereldtop hoge ogen gooit komt de commissie tot inkeer.
Volgens mij is het erg slecht gesteld met de kennis van de comissie dan, of ben ik nou gek?
tjoppie schreef:Dan heeft de fokker dus zijn profuct miskend?
Kendra schreef:Bonnelover schreef:Zijn papa,Metall, is v/d week ook verkocht voor 500.000,- en gaat volgend jaar 2500,- kosten voor het dekken. (dit jaar nog € 600,-)
Ik kan dit nergens bevestigd vinden, is dit waar? Hij staat ook nog gewoon op de site van Brouwer in Zevenhuizen.
Umeo schreef:Ceasario, wat verwacht jij dan van Uthopia? Op wat voor merries past hij?
ceasario schreef:Quir schreef:Overigens vind ik Uthopia echt een geweldig dier en heeft hij het zeker verdiend.
De glazenbol:Cayenne schreef:. Naar de mening van de hengstenkeuringscommissie kan Uthopia vooral instelling en bewegingstechniek aan de fokkerij toevoegen. Geadviseerd wordt om bij aanparing met Uthopia vooral merries met maat en lengte in het lichaam te gebruiken..
Uthopia valt op door zijn hals en neklengte (atlas) en vooral niet te diep uit de borst..
Wil je in die richting komen met zo'n hengst, zul je in ieder geval moeten weten wat je merrie fokt..en hoe ze er zelf uit ziet.
Want met dieren te diep uit de borst en weinig halslengte en weinig of geen atlas..durf ik te zeggen..vergeet het maar...
En dan heb ik geen glazenbol nodig.