Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
QueenD schreef:Maarja laten we eerlijk zijn Rath heeft Totilas nog maar negen maanden onder zich en heeft meer tijd nodig om een eenheid te vormen met dat paard, dus dat het nog niet helemaal klopt met die twee weten we allemaal.
Maar zeker terecht dat Adelinde en Parzival hebben gewonnen, helemaal top![]()

AnneSophie12 schreef:Jeeeej! Weeer goud!
Vond het eigenlijk wel sneu voor Rath, hij kan niet eens genieten van zijn rit door de ontzettende druk om te moeten presteren..
Maaaar wat een rit van Adelinde!
easygoing schreef:QueenD schreef:Maarja laten we eerlijk zijn Rath heeft Totilas nog maar negen maanden onder zich en heeft meer tijd nodig om een eenheid te vormen met dat paard, dus dat het nog niet helemaal klopt met die twee weten we allemaal.
Maar zeker terecht dat Adelinde en Parzival hebben gewonnen, helemaal top![]()
Dan zou het toch alleen maar beter moeten worden en niet slechter
.
Annekeee schreef:De laatste proef die ik gezien heb van Totilas was van enkele maanden terug. Toen hij de zelfde kur als Edward reed (Die discussie) ik vond hem vandaag beter dan toen hoor
De special proef heb ik niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen.AnneSophie12 schreef:Jeeeej! Weeer goud!
Vond het eigenlijk wel sneu voor Rath, hij kan niet eens genieten van zijn rit door de ontzettende druk om te moeten presteren..
Maaaar wat een rit van Adelinde!
Kiest hij ook een beetje zelf voor
easygoing schreef:Wat vind ik het toch een feestje om Fuego door de baan te zien gaan.
Vond het een zeer terechte uitslag en Adelinde heeft het zeker verdiend.
Tootje blijf ik maar minder en minder vinden, duidelijk werd wel dat dat gevoel niet alleen bij mij heerst maar ook bij het Toot-team jeetje wat een zure gezichten.

! Ze heeft ook zeker verdiend gewonnen! Wat een spannend kampioenschap zeg. Nederland moet er hard aan trekken willen ze volgend jaar een medaille halen op de spelen in London! Wat zijn er ontzettend veel goede ''nederlandse'' paarden in aantocht met een paar top ruiters! Charlotte Dujardin heeft echt onwijs goed gepresteerd, Carl Hester heeft nog een jaar training om te verbeteren, Patrick Kittel en Matthias Alexander Rath heeft ook nog even zijn tijd nodig. Er lopen echt TOP paarden mee boven aan! Moet je kijken hoeveel paarden vandaag bewezen hebben boven de 80% te kunnen lopen. Dat wordt voor Nederland hard aan de bak om paarden klaar te stromen en top paarden te vinden, de ruiters hebben we wel, nu de paarden nog en binnen het jaar een combinatie worden! Spannend....
urban_hero schreef:Ben ik nu de enige die vond dat Parcival wel wat beter door het lijf en nageeflijker mocht? Het laatste piaffe/passage stuk had hij zijn onderhals behoorlijk aangespannen! Terecht gewonnen daar niet van, qua bewegingsmechaniek is hij erg apart maar vind het geen prettig, ontspannen beeld geven. Adelinde moet heel haar gewicht gebruiken om hem van voren te kunnen houden (ze hangt flink achterover) Dan zie ik toch liever Carl of Pattrick rijden!