Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fitje schreef:Ik vond het ook een schitterende proef, super goed gereden, en echt een combinatie.
Maar toch, Totilas (met Edward) is en blijft de ALLERBESTE. Dit kwam nog niet in de buurt van Totilas met Edward Gal.
Wat is het toch jammer dat deze combinatie uitelkaar is. De combi was nog maar in opleiding en dus nog lang niet aan hun top,
dus het zou nog een heel stuk beter kunnen gaan. Nóg beter. Maar dat is nu over, we gaan waarschijnlijk nooit meer de top van Totilas zien. zeer triest is het, zeer triest
Nu maar hopen dat deze prachtige combinatie wel samen blijft, dan kunnen we nog heeeel wat verwachten!!!!
Bomba schreef:De moeder van Uthopia is overigens pas geleden ingeslapen las ik net.. Geheel offtopic, maar wel zonde.
http://www.dutchgenerationhorses.nl/get ... site_id=32
MLoeser schreef:lisannevosje schreef:dit is zeker de nieuwe Totilas echt super mooie proef![]()
Krijgen we over een maand: "Uthopia verkocht naar Schockemöhle, Werth nieuwe amazone van het paard" op de voorpagina
Cayenne schreef:Ook Isabel Werth wordt geholpen door een sponsor hoor.
MonaBelle schreef:Heel erg mooi, dit is nou echt zoals een kur op muziek hoort te zijn.
Dit is HET voorbeeld voor alle mensen met dresuurambities. De ongedwongenheid, de fijne hulpen, de lichtvoetigheid en ontspanning zijn top!!
Erg mooi.
Niezel schreef:Mevr Werth bezit wél de kunst om zelf een paard te kopen en degelijk op te leiden, zij hoeft geen 15 miljoen te lappen om een medaille te kopen, dat kan ze zelf. Waarvoor hulde overigens.
Blijkt maar weer eens dat succes niet te koop is.
Adil schreef:Niezel schreef:Mevr Werth bezit wél de kunst om zelf een paard te kopen en degelijk op te leiden, zij hoeft geen 15 miljoen te lappen om een medaille te kopen, dat kan ze zelf. Waarvoor hulde overigens.
Blijkt maar weer eens dat succes niet te koop is.
Sjone jonge jonge jonge....
Wint een Brit, is het nog niet goed![]()
Man, get over it, die knol staat nu in Duitsland, klaaaaar!
weg.Citaat:Immens mooie proef van meneer Hester!
horseyfries schreef:MonaBelle schreef:Heel erg mooi, dit is nou echt zoals een kur op muziek hoort te zijn.
Dit is HET voorbeeld voor alle mensen met dresuurambities. De ongedwongenheid, de fijne hulpen, de lichtvoetigheid en ontspanning zijn top!!
Erg mooi.
Eeeehm.... het was de Grand Prix, niet de kür op muziek?![]()
Had vandaag achter me op de tribune ook al mensen die commentaar gaven op de muziek, die waren ook een paar dagen te vroeg denk ik?![]()
Heb vanmorgen ook met kippenvel zitten kijken naar Uthopia en Carl en het is wat mij betreft idd de verbeterde versie van Totilas, achter zo gigantisch goed erbij en toch zo in balans en zo gemakkelijk alles doen, echt een genot om te zien.
Totilas was nu in de uitgestrekte draf al helemaal geen schim meer van zichzelf, alhoewel het verder wel een stabiele rit was. Adelinde was zoooooo goed bezig, zonde van die ene hakkel maar zelfs dan vond ik Carl met Uthopia de terechte winnaars vandaag.
Hopelijk zaterdag Adelinde!