Carl Hester en Uthopia laten pure magie zien in Rotterdam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:33

Wat een combinatie, wat een prachtig dier & een mooie proef!!!!

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:54

Terecht dat GB heeft gewonnen. Drie geweldige paarden aan de start... Super!

fitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:56

Ik vond het ook een schitterende proef, super goed gereden, en echt een combinatie.
Maar toch, Totilas (met Edward) is en blijft de ALLERBESTE. Dit kwam nog niet in de buurt van Totilas met Edward Gal.
Wat is het toch jammer dat deze combinatie uitelkaar is. De combi was nog maar in opleiding en dus nog lang niet aan hun top,
dus het zou nog een heel stuk beter kunnen gaan. Nóg beter. Maar dat is nu over, we gaan waarschijnlijk nooit meer de top van Totilas zien. zeer triest is het, zeer triest

Nu maar hopen dat deze prachtige combinatie wel samen blijft, dan kunnen we nog heeeel wat verwachten!!!!

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:05

fitje schreef:
Ik vond het ook een schitterende proef, super goed gereden, en echt een combinatie.
Maar toch, Totilas (met Edward) is en blijft de ALLERBESTE. Dit kwam nog niet in de buurt van Totilas met Edward Gal.
Wat is het toch jammer dat deze combinatie uitelkaar is. De combi was nog maar in opleiding en dus nog lang niet aan hun top,
dus het zou nog een heel stuk beter kunnen gaan. Nóg beter. Maar dat is nu over, we gaan waarschijnlijk nooit meer de top van Totilas zien. zeer triest is het, zeer triest

Nu maar hopen dat deze prachtige combinatie wel samen blijft, dan kunnen we nog heeeel wat verwachten!!!!

Daar zijn de meningen over verdeeld.. :D

De extreme losheid, lichtvoetigheid, harmonie en het gemak dat deze combinatie toont mis ik bij Totilas. Dit paard heeft zo'n fantastische aanleuning, zo'n ongedwongenheid.. Carl Hester en Uthopia laten zien wat echte dressuur is.

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:32

dit is zeker de nieuwe Totilas echt super mooie proef _/-\o_ _/-\o_

meniekske

Re: Carl Hester en Uthopia laten pure magie zien in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 20:52

Nou na ruim 3 uur de tijd geven om te laden heb ik de hoop opgegeven, hij was nog maar bij de 4.30 -O-

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:01

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:02

Marleen79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:03

Ik heb hetzelfde probleem...duurt tijden voordat dat filmpje geladen is.. iemand misschien een andere link?!

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:06

Heel erg mooi, dit is nou echt zoals een kur op muziek hoort te zijn.
Dit is HET voorbeeld voor alle mensen met dresuurambities. De ongedwongenheid, de fijne hulpen, de lichtvoetigheid en ontspanning zijn top!!

Erg mooi.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:16

lisannevosje schreef:

Krijgen we over een maand: "Uthopia verkocht naar Schockemöhle, Werth nieuwe amazone van het paard" op de voorpagina :+

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:38

MLoeser schreef:
lisannevosje schreef:

Krijgen we over een maand: "Uthopia verkocht naar Schockemöhle, Werth nieuwe amazone van het paard" op de voorpagina :+

Mevr Werth bezit wél de kunst om zelf een paard te kopen en degelijk op te leiden, zij hoeft geen 15 miljoen te lappen om een medaille te kopen, dat kan ze zelf. Waarvoor hulde overigens.
Blijkt maar weer eens dat succes niet te koop is.

OT; Immens mooie proef van meneer Hester!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 21:44

Ook Isabel Werth wordt geholpen door een sponsor hoor.

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:51

Cayenne schreef:
Ook Isabel Werth wordt geholpen door een sponsor hoor.

Ik leef niet in de illusie dat men in de topsport kan meedraaien zonder sponsor, alleen zie ik niet in wat dat te maken heeft met een 'medaille kopen'?

Werth leidt haar eigen paarden op, zij hoeft niet een ruiter zijn best lopende paard onder zijn kont te kopen om zeker te zijn van een plek voor de OS. Ze kan zelf haar paard dusdanig opleiden dat ze dat zelf voor elkaar krijgt, dát is werken, en uiteindelijk, eer van je werk.

xLaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:17

_/-\o_
WOW
Zo is de dressuur bedoeld toch? Wat een genot!
Wat een kippenvel. <3

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:57

Heb trouwens ook enorm veel bewondering voor Carl. Wat rijdt hij ongelofelijk fijn. Zoveel harmonie tussen hem en z'n paard. Zo vriendelijk.. En daarnaast is hij ook nog eens heel leuk, als je die stukken van 'm leest, het enthousiasme straalt gewoon van hem af.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 23:02

Ik vind Carl en zijn dame echt wel een klasse beter dan Totilas (tootje is no offense meer een voorbeen zwaaier terwijl Uthopia echt ook die achterbenen meeneemt) en bovendien het ziet er allemaal zo makkelijk en ontspannen uit of madame haar hoefje er niet voor omdraait terwijl ik toch regelmatig wat spanning en onrust bij toot zie.

Heel terecht gewonnen! hopelijk kan hij deze lijn volhouden. Een podium plek is hem ook meer dan gegunt

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 23:06

MonaBelle schreef:
Dit is HET voorbeeld voor alle mensen met dresuurambities. De ongedwongenheid, de fijne hulpen, de lichtvoetigheid en ontspanning zijn top!!

Erg mooi.

Eeeehm.... het was de Grand Prix, niet de kür op muziek? :P
Had vandaag achter me op de tribune ook al mensen die commentaar gaven op de muziek, die waren ook een paar dagen te vroeg denk ik? :D

Heb vanmorgen ook met kippenvel zitten kijken naar Uthopia en Carl en het is wat mij betreft idd de verbeterde versie van Totilas, achter zo gigantisch goed erbij en toch zo in balans en zo gemakkelijk alles doen, echt een genot om te zien.
Totilas was nu in de uitgestrekte draf al helemaal geen schim meer van zichzelf, alhoewel het verder wel een stabiele rit was. Adelinde was zoooooo goed bezig, zonde van die ene hakkel maar zelfs dan vond ik Carl met Uthopia de terechte winnaars vandaag.
Hopelijk zaterdag Adelinde!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 00:32

Ik ben al even fan van Carl Hester (en dat als westernruiter :D ) Hij heeft een hele serie op Horse and Country, over alles bij hem thuis. Maar ze hebben ook een serie van hem uitgezonden over een clinic hoe hij een paard opleidt van jong tot aan grand prix. Geweldig sympatieke manier van rijden. Hoe hij dus reageerde na zijn proef verbaast mij echt niks, die man is echt gek met paarden en echt top dat hij bovenaan staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 00:36

Kan je dat ergens op internet bekijken die series ?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 01:01

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 01:21

Niezel schreef:
Mevr Werth bezit wél de kunst om zelf een paard te kopen en degelijk op te leiden, zij hoeft geen 15 miljoen te lappen om een medaille te kopen, dat kan ze zelf. Waarvoor hulde overigens.

Sjone jonge jonge jonge....

Wint een Brit, is het nog niet goed :roll:

Man, get over it, die knol staat nu in Duitsland, klaaaaar! :Y)

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 07:23

Adil schreef:
Niezel schreef:

Sjone jonge jonge jonge....

Wint een Brit, is het nog niet goed :roll:

Man, get over it, die knol staat nu in Duitsland, klaaaaar! :Y)

Das wel heel selectief quoten. Je haalt letterlijk mijn
Citaat:
Immens mooie proef van meneer Hester!
weg.
Bovendien steek ik Werth een veer in haar reet mbt tot haar opleidingskunsten.

Dat is gewoon zoeken... sorry hoor, maar zoek daar even iemand anders voor.

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 08:36

horseyfries schreef:
MonaBelle schreef:

Erg mooi.

Eeeehm.... het was de Grand Prix, niet de kür op muziek? :P
Had vandaag achter me op de tribune ook al mensen die commentaar gaven op de muziek, die waren ook een paar dagen te vroeg denk ik? :D

Heb vanmorgen ook met kippenvel zitten kijken naar Uthopia en Carl en het is wat mij betreft idd de verbeterde versie van Totilas, achter zo gigantisch goed erbij en toch zo in balans en zo gemakkelijk alles doen, echt een genot om te zien.
Totilas was nu in de uitgestrekte draf al helemaal geen schim meer van zichzelf, alhoewel het verder wel een stabiele rit was. Adelinde was zoooooo goed bezig, zonde van die ene hakkel maar zelfs dan vond ik Carl met Uthopia de terechte winnaars vandaag.
Hopelijk zaterdag Adelinde!

hihi foutje..
Ging er zomaar vanuit dat het een kur was, ik heb ook gekeken zonder het geluid aan...

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 08:40

Dan had hij wel een slecht cijfer voor choreo en originaliteit gehad ;)