Duits dressuurteam geschokt na eerste dag van EK dressuur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Re: Duits dressuurteam geschokt na eerste dag van EK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 19:53

Ik was erbij vandaag, was erg leuk om te zien.

Maar had iedereen nu echt z'n ogen in z'n zak ? Want de stelling dat Nederland en Duitsland om te titel zouden strijden klopt al niet mijns inziens. Engeland was al super sterk dus dat is geen 3e hond die er opeens zomaar vanuit het niets met het bot vandaar gaat..........

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 19:53

De Duitse bondscoach Schmezer: "Nu we ruim vier procent achter staan op Engeland, is de kans op goud verkeken. Op papier waren we inderdaad favoriet, maar dat de Britten het zo goed zouden doen hadden we gewoon nooit verwacht."

Op WC papier favoriet bedoelt hij waarschijnlijk! :=

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 19:56

iemand enig idee hoe hoog de score is?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 19:58

Paddenpad schreef:
De Duitse bondscoach Schmezer: "Nu we ruim vier procent achter staan op Engeland, is de kans op goud verkeken. Op papier waren we inderdaad favoriet, maar dat de Britten het zo goed zouden doen hadden we gewoon nooit verwacht."

Raap me op _/-\o_ .

Ik ga nu zeker wel kijken, vind het best spannend. Natuurlijk ben ik voor Nederland, ik houd de moed erin, maar vind het ook niet zo erg als Engeland wint. Echter fair is fair, moge het beste team winnen, of dat nu NL, DLD of ENG is.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 17-08-11 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 19:58

Lizzyy schreef:
iemand enig idee hoe hoog de score is?

als je een pagina terug leest, staat het antwoord :j

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 19:59

What the F. dacht Duitsland dan in vredesnaam..? 'Ow we hebben Totilas, dus goud hebben we automatisch al in onze zak?'

Haha, mooi niet dus! :D

gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:01

Misschien hadden de duitsers wat meer moeten trainen ipv Totilas Tshirts verkopen!!! :D :D

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:08

Ik weet niet zo goed wat ik ervan vinden moet hoor, van het bericht niet en van hun boodschap niet.
Ten eerste vind ik het beetje onsportief bericht: "Dit had nooit mogen gebeuren" en dan dat met dat Mr spoiled Rath ineens niet meer met de pers wil praten omdat zijn tegenstander het zo goed deed BAH! Echt duits :+ (sorry) jongens we zijn toch met sport bezig? Ach het doet ze vast zeer om door de Engelsen op de hielen te worden gezeten, imo krijgen ze wel een beetje wat ze verdiend hebben, want wees nu eerlijk, alles ging om Totilas en die zou wel voor een goede plaats zorgen, en nu dan ondanks dat Totilas sterk is en de wedstrijd wrsch gaat winnen, krijgen ze dan misschien toch geen goud.
Anyway, wat is nu hun mening van zo`n negatief bericht?? Wedstrijd is net van start gegaan en er kan nog zòveel gaan gebeuren morgen! Nee naar mijn idee gewoon een jankering gebrul om aandacht en morgen toch in hun handjes wrijven als ze toch met die gouden pla ervandoor gaan, en met een grote duitse smile op hun smoel staan.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:11

Matthias Alexander Rath, de nieuwe ruiter van Totilas, liep na de proef van de Britse Charlotte Dujardin meteen richting de stallen. De pers, met wie hij even tevoren nog vrolijk stond te praten, wilde hij niet meer te woord staan.

Waarschijnlijk eerst naar mammie toe,luier moest verschoont!

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:18

zo zie je maar ookal koop je alles weg, zonder talent gaat het het niet worden, hoop tochwel dat GBR het goud gaat winnen aangezien Ned de paarden dit jaar gewoon niet heeft

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:21

Jeetje, wel erg hoor die duitsers, wat een "piep"-lui!
Onzettend onsportief.... ;(

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:28

is ook weer zo......

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:34

Paddenpad schreef:
Jongens jongens niet ALLE Duitsers over 1 kam scheren hea,maaruhhhhh hebben jullie ooit wel eens een "sportieve"Duitser gezien dan?? _O-
Miepie77 schreef:
zo zie je maar ookal koop je alles weg, zonder talent gaat het het niet worden, hoop tochwel dat GBR het goud gaat winnen aangezien Ned de paarden dit jaar gewoon niet heeft

gevonden schreef:
Misschien hadden de duitsers wat meer moeten trainen ipv Totilas Tshirts verkopen!!! :D :D
Bellona_K schreef:
What the F. dacht Duitsland dan in vredesnaam..? 'Ow we hebben Totilas, dus goud hebben we automatisch al in onze zak?'

Haha, mooi niet dus! :D

Paddenpad schreef:
Waarschijnlijk eerst naar mammie toe,luier moest verschoont!

Sommige reacties zijn echt dermate onfatsoenlijk dat ik er bijna aan zit te denken om mijn account op te heffen. Zelden zulke onsportieve reacties gelezen. :n

Mag Rath niet teleurgesteld zijn als blijkt dat goud er niet meer in zit? Even een moment voor jezelf is blijkbaar ook te veel. Ondanks hun korte carrière hebben ze wel (alles?) gewonnen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:35

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een aantal berichten verwijderd. Een grapje op zijn tijd is leuk maar het blijft leuk als je op tijd weet op te houden en niet te ver gaat. Berichten waarin alleen smiley staan worden altijd zonder nadere toelichting verwijderd als zijn oneliners.
Graag weer een beetje on topic vanaf hier en ook met respect naar ons buurland. Bedankt alvast.

Maukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:45

super goed van de britten, ik gun het ze wel! *\o/*

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:52

Bye bye zwaai zwaai :evaw: :+

Komen ze even van een koude kermis thuis zeg WOOPSIE.
Gun het de britten van harte, als een land het verdient dan zijn zij het zeker.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 17-08-11 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:53

Ze houden er wel vertrouwen in zeg, fijne uitspraken als de strijd nog niet gestreden is. Geeft vast vertrouwen :roll:

Moet zeggen dat ik me er kapot om lach. Heerlijk, denken ze het goud te kopen, gaan de Britten ineens waanzinnig rijden :D . Van mij mogen ze; Go Engeland *\o/*

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:02

Ja en dan worden ze nog even van hun troon gestoten door Nederland en mogen ze met het Brons naar huis,dat zou helemaal mooi zijn!!

Fraggle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:09

Totilas alleen gekocht voor het goud?

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:09

Een beetje een voorbarig bericht van de Duitsers, er is morgen nog een hele dag te gaan met nog veel sterke ruiters. Maar door vandaag blijkt wel weer dat goud niet te koop is. Natuurlijk blijf ik hopen voor Nederland, maar ik gun het de Britten van harte als zij er met de gouden teammedaille vandoor gaan! Ze werken al jaren hard voor en hebben een stel fijne ruiters en paarden,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:13

Raar dat Duitsland zichzelf ineens als titelfavoriet bestempelde.. Bij mijn weten was het geen gelopen race en was Engeland minstens zo favoriet! Beetje jammer dat ze meteen zo onsportief reageren.. Ze hoopten natuurlijk dat het succes te koop was door Totilas te kopen, maar helaas, er moet ook gewoon nog steeds beter gereden worden dan de rest :+

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:26

Toppunt van doorzettingsvermogen toch? :n

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:30

Paddenpad schreef:

Hahahaha _/-\o_
Ik vind het ook een beetje zwak dat ze meteen de moed op geven en denken dat het allemaal wel vanzelf gaat nu totilas voor duitsland rijdt.
Ik gun het engeland..

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:37

Antoinette schreef:
Misschien moet Duitsland maar eens wat Engelse paarden kopen?! :)*

Euh volgens mij is Valegro toch echt een Nederlands gefokt paard en uthopia ook. Dus de helft van het Engelse team zit op Nederlandse paarden. :)*

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:44

het zou me echt mooi lijken als Engeland 1 wordt Nederland 2 en Duitsland 3! :')
Gun het Engeland wel! :)