Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjors493 schreef:weet je wat ik nou niet snap?
dat die band in de wei moet liggen!
en dat de dieren daar de dupe van zijn.
gelukkig is ze er nog goed af gekomen.

Liekekeira schreef:aan een kant is het ook sneu dat die pony in die positie kwam, maar he, ze is er zonder er iets aan over te houden eruit gekomen, het is goed gekomen, en zeg nu zelf, het ziet er, imo, best wel grappig uit. en oke het is zeker een les om rommel in weides en paddock toch maar even ergens anders te dumpen (zoals een tractorband)

Cassidy schreef:Liekekeira schreef:aan een kant is het ook sneu dat die pony in die positie kwam, maar he, ze is er zonder er iets aan over te houden eruit gekomen, het is goed gekomen, en zeg nu zelf, het ziet er, imo, best wel grappig uit. en oke het is zeker een les om rommel in weides en paddock toch maar even ergens anders te dumpen (zoals een tractorband)
De tractorband was daar met opzet neergelegd, daar werd namelijk hooi in gevoerd.
moet ik dan ook mijn oude baden weg doen want ze kunnen er ooit in kruipen voor een douche :S
Het zijn normale manieren van hooi voeren, nu blijkt maar weer dat het helemaal niet zo paard-proef is... jeetje, wat een beesten, ik zou helemaal flippen als ik ze zo zou tegenkomen
Dat bedenk je toch niet dat ze dat voor elkaar krijgen