Hermelientje schreef:vur schreef:O, o, ik kon het niet geloven, maar jullie hebben gelijk.
Het gaat ook wel hard opeens. Maar in Engeland zelf gonst het al langer dat ze mee gaan doen om de hoofdprijzen. Mooi op schema ook voor London 2012. Het doel was een teammedaille op de OS (aan goud dachten ze een jaar geleden nog helemaal niet).
Leuk ook dat Hester in antwoord op de vraag wat is het voor paard, gaat uitleggen hoe lief hij is en dat hij gewoon op de wei kan en met merries samen kan in de vrachtauto en dat hij ook lekker mee naar buiten kan want hij is goed verkeersmak.
En ik gun het de Britten ook. Individueel denk ik dat ze het nu nog niet redden om de bovenste plaatsen. Paard van Laura wordt altijd zo heet in de kür en dan gaat de ontspanning die juist normaa zo goed is naar de knoppen. Carl zegt zelf dat hij nog een hele simpele kür heeft. Charlotte heeft nog helemaal nooit een kür gereden op een wedstrijd. Maar als team hebben ze zeker een kans. Dus je moet kiezen Tendance tussen de Duitsers en de Britten. Bekijk de allerbeste scores van onze ruiters maar eens en je zult zien dat het echt niet zal lukken voor Nederland. Combinaties rijden niet opeens 80% in een Grand Prix proef als ze al jarenlang rond de 72% rijden.
Maakt me niets uit! Ik blijf voor de volle 100% achter Nederland staan. Pas als ze geen 4 deelnemers hebben, dan wil ik wisselen.

Zoals ze hun paarden rijden, heb ik respect voor.