Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tjoppie schreef:Of de gemeente het nou goed vind of niet, of het nou een fout is of niet. Uit goed fatsoen doe je dat soort dingen je buren niet aan. Ik vind zulke mensen gewoon asociaal egoistisch rotvolk!
En die paarden hebben er niks aan, maar als ik geen woongenot van mijn huis mag hebben door toedoen van de buren, dan zullen de buren geen genot hebben van het geen wat mij het woongenot wegneemt. Ben ik heel zwart/wit in.
tjoppie schreef:Ja ik ben erg hard in dit soort dingen. Hun zijn volgens mij allang het praatstadium voorbij, en dan moet je gewoon anders de boel weer op de rit zien te krijgen
tjoppie schreef:Nee hoor het zijn mijn buren niet. Had bij mij ook niet gebeurd.
Ik weet niet of het dierenmishandeling is als ik wat luidruchtiger en net zo asociaal ga zijn als hun. Ik weet wel dat ik mijn woongenot niet laat aantasten door de hobbie van de buren, want dan kan ik ook ineens een rare hobbie gaan krijgen. Kleiduiven schieten, of 200 dagen per jaar jarig zijn, of genieten van knalvuurwerk, of stockcars gaan racen. Kijken of ze het er dan misschien wel over eens worden dat je rekening met elkaar moet houden. Ja ik ben erg hard in dit soort dingen. Hun zijn volgens mij allang het praatstadium voorbij, en dan moet je gewoon anders de boel weer op de rit zien te krijgen
babygirlxx schreef:tjoppie schreef:Nee hoor het zijn mijn buren niet. Had bij mij ook niet gebeurd.
Ik weet niet of het dierenmishandeling is als ik wat luidruchtiger en net zo asociaal ga zijn als hun. Ik weet wel dat ik mijn woongenot niet laat aantasten door de hobbie van de buren, want dan kan ik ook ineens een rare hobbie gaan krijgen. Kleiduiven schieten, of 200 dagen per jaar jarig zijn, of genieten van knalvuurwerk, of stockcars gaan racen. Kijken of ze het er dan misschien wel over eens worden dat je rekening met elkaar moet houden. Ja ik ben erg hard in dit soort dingen. Hun zijn volgens mij allang het praatstadium voorbij, en dan moet je gewoon anders de boel weer op de rit zien te krijgen
weet niet waarom jij zo vijandig spreekt over deze mensen die de paarden bij huis hebben.
maar weet wel dat jij totaal niet door heb hoe het helemaal in elkaar steekt.
tjoppie schreef:die procedures duren zo ontzettend lang en kosten klauwen vol met geld. Waarom zou het mij geld moeten kosten als mijn buren gewoon asociale flikkers zijn. Nee hoor, ik wil altijd eerst alles oplossen met praten en daar wil ik echt wel in doorzetten, maar als dat geen zoden aan de dijk zet en het alternatief kan jaren duren, dan verzin ik wel een andere manier om sneller mijn woongenot terug te krijgen. Het is toch van de zotte!
tjoppie schreef:Rumpleteaser schreef:Die procedures duren helemaal niet lang en kosten ook geen klauwen met geld. Helemaal niet met de nieuwe RO-wetgeving.
Volgens mij zijn ze al een jaar of 4? bezig, en is er NOG niks veranderd.
Rumpleteaser schreef:Tjoppie: wie zegt dat alle procedures formeel gevolgd zijn? Dat kan heel bepalend zijn voor die doorlooptijd.
Om nog even op je vorige post terug te komen: ik stoor me een beetje aan je taalgebruik.
Het maakt daarnaast wel uit hoe het zit, met name als je hier normaal uit wilt komen.
Plus naar mijn mening kun je het beter omschrijven als:
Buren met paarden hebben vergunning en buren zonder paarden (?) zijn het hier niet mee eens.
Rumpleteaser schreef:Tjoppie: wie zegt dat alle procedures formeel gevolgd zijn? Dat kan heel bepalend zijn voor die doorlooptijd.
Om nog even op je vorige post terug te komen: ik stoor me een beetje aan je taalgebruik.
Het maakt daarnaast wel uit hoe het zit, met name als je hier normaal uit wilt komen.
Plus naar mijn mening kun je het beter omschrijven als:
Buren met paarden hebben vergunning en buren zonder paarden (?) zijn het hier niet mee eens.