Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yessy schreef:Ik had vroeger iemand op stal met een vreselijk bijtend paard, zij heeft toen 1x flink in z'n oor gebeten toen hij haar weer eens te pakken had gehad en hij heeft het nooit meer geprobeerd. Helaas was er op dat moment niemand bij voor foto's
griebels schreef:Ik heb mijn vroegere bijrijdpaard flink in zijn neusvleugel gebeten, heeft hij ook nooit meer gedaan. Nog wel ergens een foto van een neusvleugel met een flinke rode plek
Oor had ik eerder gedaan bij een ander paard, maar kreeg er zoveel haren van in mijn mond
rienne schreef:
Ik heb ook een tio doorgestuurd ook heel erg vreemd!
een paard met koliek Elexir D'anverse geven. Is een Antwerpse likeur met 37% alcohol.
Werkt echt!!
Sappos schreef:Wat is er mis met bierMijn pony's zijn er gek op. Vooral mijn van origine Duitse pony (toeval?!)
Toevallig vandaag gegeven en gefilmd
Evelli schreef:balloon schreef:Alle gekheid op een stokje... bier is geen bizarre tip. Malt bier. Alcohol is af te raden voor paarden maar een alcoholvrij biertje zorgt voor een verbeterde leverfunctie.
Oud bruin is het beste wat je kan gevenhet alcohol percentage van bier bij een paard is te verwaarlozen
griebels schreef:Yessy schreef:Ik had vroeger iemand op stal met een vreselijk bijtend paard, zij heeft toen 1x flink in z'n oor gebeten toen hij haar weer eens te pakken had gehad en hij heeft het nooit meer geprobeerd. Helaas was er op dat moment niemand bij voor foto's
Ik heb mijn vroegere bijrijdpaard flink in zijn neusvleugel gebeten, heeft hij ook nooit meer gedaan. Nog wel ergens een foto van een neusvleugel met een flinke rode plek
Oor had ik eerder gedaan bij een ander paard, maar kreeg er zoveel haren van in mijn mond