Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tendance schreef:Het gaat alweer bijna hetzelfde als op het andere forum....
Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar Rath heeft gewonnen... Natuurlijk is er op iedereen wel iets aan te merken, want hij, maar ook de rest haalden nog lang niet 100%.
Natuurlijk, als Adelinde de fouten niet gereden had, dan had ze gewonnen, maar helaas dat heeft ze niet.
Laten we nu gewoon eens de juryleden, wat er meer dan 1 zijn respecteren en ons bij hun besluit neerleggen.
Rath en Totilas waren nu gewoon de beste!
ps dit is niet een direct bericht op het bericht van royposter80, want wij postten ons bericht namelijk tegelijkertijd.
horseyfries schreef:Tendance schreef:Het gaat alweer bijna hetzelfde als op het andere forum....
Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar Rath heeft gewonnen... Natuurlijk is er op iedereen wel iets aan te merken, want hij, maar ook de rest haalden nog lang niet 100%.
Natuurlijk, als Adelinde de fouten niet gereden had, dan had ze gewonnen, maar helaas dat heeft ze niet.
Laten we nu gewoon eens de juryleden, wat er meer dan 1 zijn respecteren en ons bij hun besluit neerleggen.
Rath en Totilas waren nu gewoon de beste!
ps dit is niet een direct bericht op het bericht van royposter80, want wij postten ons bericht namelijk tegelijkertijd.
Wel grappig dat je dit zegt, de mening van de jury is immers ook allesbehalve eensluidend?
unlimited1 schreef:Mindim schreef:Reed rath nu een nieuwe kur of nog steeds het spiegelbeeld van Gals Kur?
is een nieuwe kur, maar als je heel goe kijkt zie je wel nog ongeveer de zelfde lijnen. Hetzij anders verdeeld over gans de proef.
Citaat:Sonntag, 17.07.2011 um 21:47 Uhr
Hallo Mathhias, die Runde am Donnerstag war super! Leider bin ich doch sehr bedrückt oder auch sauer, eine "Neue" Kür würde versprochen in Aachen. Da es doch einigen aufgefallen ist das die Kür von Edward zur 95 % kopiert würde. Aber das einzige was Sie gemacht haben, sind ein paar Linien kürzer oder länger gemacht, und eine Zig Zag anstatt doppelte halbe Traversale. Alle Lektion, Gangarten und Übergängen etc waren trotzdem noch in der gleichen Reihenfolge und immer noch sehr ähnlich wie die Kür von Edward und Totilas, oder besser gesagt sowie Edward heute mit Sister geritten ist. Ich finde es sehr schade das Sie in dieser Hinsicht nichts verändert haben und finde es für ein Profi sehr unsportlich! Dazu finde es nicht richtig dem Publikum / Fans / Gegner was zu versprechen! Schade!
). En zo was er niet één combinatie die er echt boven uit stak. Het kan nog spannend worden op het EK. horseyfries schreef:Ik vond de jurering in Aken ook echt beneden peil, er was idd geen peil op te trekken! Wij keken ook de hele tijd naar de individuele scores als we een onderdeel de mist in zagen gaan en dan waren de verschillen erg groot. Als er geen fout gemaakt werd bleven ze aardig op één lijn, zes, zeven of acht, maar zodra er een fout gebeurde dan zag je gewoon dat de één het niet eens gezien had en de ander wel.
Kunnen we nou nooit eens een beetje elegant ons verlies dragen?
). renatevb schreef:Mindim schreef:Reed rath nu een nieuwe kur of nog steeds het spiegelbeeld van Gals Kur?
Dat vraag ik me ook wel af
Ik heb het niet gezien, maar volgens mij is er toch een wezenlijk verschil tussen Adelinde en Rath. Alhoewel ik eht knap vind van Rath wat ie doet, vind ik dat ze takt en regelmaat, maar ook de aanleuning nog lang niet perfect zijn, wat bij Adelinde wel veel beter is. Ik vraag me af hoe het dan mogelijk is dat Rath steeds wint?!
Ik heb dit nu niet gezien, maar de voorgaande proeven vond ik toch steeds niet 1ste plaats waardig..
Casablanca schreef:Nou daar denken de Duitsers toch wel even anders over :
Uit het gastenboek van Matthias Rath :Citaat:Sonntag, 17.07.2011 um 21:47 Uhr
Hallo Mathhias, die Runde am Donnerstag war super! Leider bin ich doch sehr bedrückt oder auch sauer, eine "Neue" Kür würde versprochen in Aachen. Da es doch einigen aufgefallen ist das die Kür von Edward zur 95 % kopiert würde. Aber das einzige was Sie gemacht haben, sind ein paar Linien kürzer oder länger gemacht, und eine Zig Zag anstatt doppelte halbe Traversale. Alle Lektion, Gangarten und Übergängen etc waren trotzdem noch in der gleichen Reihenfolge und immer noch sehr ähnlich wie die Kür von Edward und Totilas, oder besser gesagt sowie Edward heute mit Sister geritten ist. Ich finde es sehr schade das Sie in dieser Hinsicht nichts verändert haben und finde es für ein Profi sehr unsportlich! Dazu finde es nicht richtig dem Publikum / Fans / Gegner was zu versprechen! Schade!
Hallo Matthias, je proef van donderdag was super ! Maar helaas ben ik zeer boos. Er werd ons een nieuwe kür belooft voor Aken. Maar het was toch wel opvallend dat de kür van Edward nog steeds 95% gelijk is aan jouw nieuwe kür. BlaBlaBla.. Kortom wederom een kür die vrijwel gelijk is aan die van Edward en Totilas of liever gezegd Edward en Sister de Jeu. Ik vindt het heel jammer dat je ook nu weer bijna niets veranderd hebt en ik vind het voor een professional zeer onsportief. Daarnaast is dit niet eerlijk tegenover het publiek/je fans/ en je tegenstanders om een nieuwe kür te beloven. Heel Jammer.

Jannepauli schreef:Grappig... als je die mooie Fuego ziet in de draf en passage, dan zou je kunnen denken dat Totilas misschien ook wel ergens een drupje spaans bloed heeft! Vind die KNHS-figuur dat dan soms ook circusdressuur?
Jannepauli schreef:Grappig... als je die mooie Fuego ziet in de draf en passage, dan zou je kunnen denken dat Totilas misschien ook wel ergens een drupje spaans bloed heeft! Vind die KNHS-figuur dat dan soms ook circusdressuur?