Duitse dressuurequipe wint met overmacht de landenwedstrijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:08

Ulissa schreef:
Wat een lekker rel-account van Paddenpad :+

?? :+ Rel-account??
Die Adil,Ayasha en Janine1990 lopen hier continu te rellen tegen het Nederlands team hoor,kijk hun posts maar eens na en ik ga daar nu eens lekker tegenin! :P
Heb vandaag even een uurtje over dus laat maar komen!
Laatst bijgewerkt door Paddenpad op 14-07-11 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:09

Ayasha schreef:
En voor Nederland:

Salinero 1994
Nadine 1995
Sunrise 1994
Parzival 1997
sister 1999
Next one is ook van 1995

En ik kan het mis hebben maar "weer".... Voor Totilas won Duitsland toch ook altijd? :?

Lees je in: Zonder hun paarden doping te geven of Nederlandse paarden weg te kopen halen ze het niet hoor! :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:10

Ik weet niet wat voor spoken jij ziet, Paddenpad, maar Adil heeft zich hier niet echt gemeld. Zeker niet in de discussie die hier nu gevoerd wordt.

Volgens mij ben jij meer Nationalistisch aan het denken dan Realistisch... Dat is het hele probleem waar jij tegenaan loopt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:11

Paddenpad schreef:
Ayasha schreef:
En voor Nederland:

Salinero 1994
Nadine 1995
Sunrise 1994
Parzival 1997
sister 1999
Next one is ook van 1995

En ik kan het mis hebben maar "weer".... Voor Totilas won Duitsland toch ook altijd? :?

Lees je in: Zonder hun paarden doping te geven of Nederlandse paarden weg te kopen halen ze het niet hoor! :+

:(:)

Doping? Je bedoelt Isabell en Whisper? En heeft Whisper ooit in het Duitse team gezeten? Dacht het niet.

Kom nu eens meet feiten die ons overtuigen van jouw gelijk. Want daar ben je nog mijlenver bij vandaan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:13

Paddenpad schreef:
Ayasha schreef:
En voor Nederland:

Salinero 1994
Nadine 1995
Sunrise 1994
Parzival 1997
sister 1999
Next one is ook van 1995

Ik voel me vereerd dat jij er je missie van gemaakt hebt oa tegen mij in te gaan.
En dat doping gebruik valt ook wel mee volgens mij.

Ik rel trouwens niet tegen het Nederlandse team, in tegenstelling tot jij zelf kom ik met feiten en onderbouw ik mijn mening. Waar zijn jouw feiten en onderbouwing?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:15

Paddenpad schreef:
Ayasha schreef:
En voor Nederland:

Salinero 1994
Nadine 1995
Sunrise 1994
Parzival 1997
sister 1999
Next one is ook van 1995

Hoevaak is er doping gebruikt dan? Hoevaak zijn er teampaarden opgekocht door Duitsland dan? :list:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:19

Goede paarden wegkopen kan Nederland ook wat van anders O:)
Rijdt HP niet het vorige paard van een Belg. :D

Duitse teamleden worden meen ik nog al streng gecontroleerd op doping.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:21

Paddenpad schreef:

Jeetje zeg paddenpad uit welke tijd kom jij. Er zijn tig paarden te noemen die duitsland absoluut niet uit nederland heeft en die toch gewonnen hebben.

1 Nicole Uphoff Rembrandt een westfaler
2 Relevant gereden door Nicole daarna verkocht aan Marlies van Baalen
3 isabell werth
4 Heike kemmer
En zo kan ik wel doorgaan,
En dan nu het duitse team in Aachen daar is toevallig een paard dat van nederland gekocht is en de rest allemaal duits en duits opgeleid.
Schaam je om te denken dat duitsland het alleen redden kan door doping te voeren of nederlandse paarden te kopen.

Het is nog altijd moge de beste winnen en dat was nu duitsland en daarna engeland. tja en verkocht is verkocht voor heel veel geld als je zon bod krijgt ben je gek als je het laat lopen. Wees trots dat we zon paard gefokt hebben, dat we een ruiter hebben die hem zo mooi getoond heeft zodat die voor heel veel geld een goed tehuis heeft gekregen.

En whisper Isabell dacht hem te helpen met dat medicijn omdat hij toevallig shivering heeft, maar dat is zeker ook niet goed.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:21

Janine1990 schreef:
Ik weet niet wat voor spoken jij ziet, Paddenpad, maar Adil heeft zich hier niet echt gemeld. Zeker niet in de discussie die hier nu gevoerd wordt.

Volgens mij ben jij meer Nationalistisch aan het denken dan Realistisch... Dat is het hele probleem waar jij tegenaan loopt.

Nee die Adil is misschien even offline maar zal hier nog wel verschijnen,en nee hoor ik heb nergens problemen mee,mijn beste vriendin is zelfs Duitse(maar is in Nederland komen wonen!),vandaar dat ik ook erg om haar moest lachen toen ze vorig jaar bij Indoor Brabant weg wilde voordat Edward met Totilas in de ring verscheen nadat Isabell en Rath minimaal gereden hadden en men er al zeker van was dat deze onverslaanbaar was.

Dus leer mijn de Duitser kennen,verder is het een hele lieve meid en hebben we veel plezier maar zodra Nederland en Duitsland tegen elkaar de ring in gaan blijft zij toch een Duitser en ik een nuchtere Hollander.

By the way: ik ben wel blijven zitten natuurlijk ik moest en zou Edward en Toot zien en kon ze in de auto gaan zitten mokken. :=
Nou ik heb genoten moet je weten!!

Ayasha
Blogger

Re: Duitse dressuurequipe wint met overmacht de landenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:24

Je kent 1 duitser _O- Niet het hele volk. Nederland laat zijn meest nuchtere kant
nou niet bepaalt zien. _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:25

En wat heeft dit verhaaltje nu te maken met de discussie?
Je bent nog steeds niet realistisch aan het denken.

Wanneer kom je nu eens met feiten?

Of is het nu een kwestie van je ongelijk gewoon niet toe willen geven? Daar lijkt het toch wel verdomde veel op namelijk. Als je een serieuze discussie had willen voeren had je in je eerste post als een berg feiten opgesomd.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:29

Kafue schreef:
Paddenpad schreef:

Jeetje zeg paddenpad uit welke tijd kom jij. Er zijn tig paarden te noemen die duitsland absoluut niet uit nederland heeft en die toch gewonnen hebben.

1 Nicole Uphoff Rembrandt een westfaler
2 Relevant gereden door Nicole daarna verkocht aan Marlies van Baalen
3 isabell werth
4 Heike kemmer
En zo kan ik wel doorgaan,
En dan nu het duitse team in Aachen daar is toevallig een paard dat van nederland gekocht is en de rest allemaal duits en duits opgeleid.
Schaam je om te denken dat duitsland het alleen redden kan door doping te voeren of nederlandse paarden te kopen.

Het is nog altijd moge de beste winnen en dat was nu duitsland en daarna engeland. tja en verkocht is verkocht voor heel veel geld als je zon bod krijgt ben je gek als je het laat lopen. Wees trots dat we zon paard gefokt hebben, dat we een ruiter hebben die hem zo mooi getoond heeft zodat die voor heel veel geld een goed tehuis heeft gekregen.

En whisper Isabell dacht hem te helpen met dat medicijn omdat hij toevallig shivering heeft, maar dat is zeker ook niet goed.

Je noemt nikszeggende paarden op en sinds wanneer zijn Isabell en Heike paarden??
Ja Isabell heeft wel wat gepresteerd maar sorry als het er op aan komt dan zal ze zich toch achter Anky, Edward en Laura moeten scharen want ze is wel een beetje afgedaan m.b.t. het pieken in de paardensport.
Ook zijn het niet de leukste en sympathiekste mensen om naar te kijken,zie toch liever de wat openere gezichten van de Hollanders.

Nee Duitsland moet het maar onder ogen gaan zien,de Nederlandse dressuurruiters/amazones zijn toch de beste,nu misschien even niet maar dat hersteld zich weer,het vallen en opstaan,doorgaan en overwinnen zit ons in het Nederlands bloed! :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:30

Anky en Isabell zijn anders altijd behoorlijk gewaagd aan elkaar geweest. Ook nu nog. ;)
Weet je ik vind jouw manier van praten gewoon eng... Rond 1940 was er nog iemand die zo fanatiek was...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:31

Paddenpad, je maakt jezelf écht belachelijk.
Volgens mij ben je de discussie niet eens waard, als je op deze manier gaat beginnen.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:32

Paddenpad schreef:
Nou als we het over oude bokken hebben dan kun je die wel vinden onder het Duitse team,Nederlandse paarden beginnen net,het is dat ze Totilas weggekocht hebben en Werth toevallig weer een keer goed reed maar verder is het niet veel soeps,heb meer respect voor het Britse team!

Dus wie moet zich hier nu verdiepen.

En de Duitsers steeds maar kopen in Nederland en over een poos is het weer verreden brandhout of ze staan kreupel.
Ben bang voor Toot dat zijn carriere niet lang beschoren zal blijven in Duitsland.

:wave:

Heb je enig idee waar Totilas vandaan komt? Dat z'n vader Gribaldi in 1995 uit DUITSLAND is weggekocht? Dat z'n moeder uit een Oldenburger (lees: DUITSE) merrielijn komt? Dat het enige Nederlandse aan Totilas de stempel op z'n papiertje is?
Nederland heeft alleen maar zulke goede paarden kunnen fokken met dank aan de Duitsers. Dus niet zo min spreken over onze buren.

Duitsland is altijd al onverslaanbaar geweest, enkel met Totilas in het team heeft Nederland kunnen winnen. Dit duidt er op dat Nederland zonder Totilas (op dit moment nog geen) goud kan halen. Nederland zal dus hard op zoek moeten gaan naar combinaties die minimaal 75% kunnen rijden. Duitsland heeft daar op dit moment meerdere van. Niet alleen het eerste team komt aan zulke scores, ook het tweede team.

Edit: Kleine correctie.
Laatst bijgewerkt door Bomba op 14-07-11 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:33

Janine1990 schreef:
En wat heeft dit verhaaltje nu te maken met de discussie?
Je bent nog steeds niet realistisch aan het denken.

Wanneer kom je nu eens met feiten?

Of is het nu een kwestie van je ongelijk gewoon niet toe willen geven? Daar lijkt het toch wel verdomde veel op namelijk. Als je een serieuze discussie had willen voeren had je in je eerste post als een berg feiten opgesomd.

Nee domweg feiten opsommen zonder na te denken is saai,ik laat liever mensen zelf feiten zelf nadenken en teruglezen,daarna mogen ze discussieren.
Er worden hier zoveel losse flodders geschoten, en niet gekeken naar het bredere veld.
Indexen uit het verleden zeggen niet veel,we zijn hier en nu en kijk naar de ontwikkeling in de toekomst op een breder vlak.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:35

Ayasha schreef:
Anky en Isabell zijn anders altijd behoorlijk gewaagd aan elkaar geweest. Ook nu nog. ;)
Weet je ik vind jouw manier van praten gewoon eng... Rond 1940 was er nog iemand die zo fanatiek was...

Ja maar dat was een Zwitser die het Duitse rijk machtig wilde maken en ook ons landje wilde inpikken geloof ik hea,maar dat is hem ook niet gelukt. :D

Bomba

Paddenpad schreef:
Je noemt nikszeggende paarden op en sinds wanneer zijn Isabell en Heike paarden??
Ja Isabell heeft wel wat gepresteerd maar sorry als het er op aan komt dan zal ze zich toch achter Anky, Edward en Laura moeten scharen want ze is wel een beetje afgedaan m.b.t. het pieken in de paardensport.
Ook zijn het niet de leukste en sympathiekste mensen om naar te kijken,zie toch liever de wat openere gezichten van de Hollanders.

Nee Duitsland moet het maar onder ogen gaan zien,de Nederlandse dressuurruiters/amazones zijn toch de beste,nu misschien even niet maar dat hersteld zich weer,het vallen en opstaan,doorgaan en overwinnen zit ons in het Nederlands bloed! :D

Alle respect voor Edward, maar hij zal zich, evenals Laura, nog volledig moeten bewijzen. In vergelijking met amazones als Anky, Isabell (Werth red.), Nicole Uphoff etc. staan zij nog volledig in de kinderschoenen.
Wat ik mij herinner heeft Anky haar drie gouden Olympische medailles behaald met twee Duitse paarden.

Janine1990

Paddenpad schreef:
Nee domweg feiten opsommen zonder na te denken is saai,ik laat liever mensen zelf feiten zelf nadenken en teruglezen,daarna mogen ze discussieren.
Er worden hier zoveel losse flodders geschoten, en niet gekeken naar het bredere veld.
Indexen uit het verleden zeggen niet veel,we zijn hier en nu en kijk naar de ontwikkeling in de toekomst op een breder vlak.

Hoe moet je nu discussiëren zonder feiten?

In je profiel staat dat je 26 bent, maar je komt hier over als een klein kind van 14 jaar, die stampvoeten haar mening door wil drukken, overmand door emoties.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:37

Paddenpad schreef:
Ayasha schreef:

Ja maar dat was een Zwitser die het Duitse rijk machtig wilde maken en ook ons landje wilde inpikken geloof ik hea,maar dat is hem ook niet gelukt. :D

Niet enkel jullie landje, de wereld, hem ging het meer om terug een wereldrijk te maken van Duitsland.
En eh niet dankzij Nederland. :+ Die deden bitter weinig toen. En om je nog meer teleur te stellen. Nederland was een afleidingsmanoeuvre. Ze hadden 't land enkel nodig als weg naar de echt belangrijke landen :(:)
Maar goed, dat doet er eigenlijk niet toe in dit topic.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 14-07-11 22:44, in het totaal 4 keer bewerkt

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:38

Bomba schreef:
Paddenpad schreef:
Nou als we het over oude bokken hebben dan kun je die wel vinden onder het Duitse team,Nederlandse paarden beginnen net,het is dat ze Totilas weggekocht hebben en Werth toevallig weer een keer goed reed maar verder is het niet veel soeps,heb meer respect voor het Britse team!

Dus wie moet zich hier nu verdiepen.

En de Duitsers steeds maar kopen in Nederland en over een poos is het weer verreden brandhout of ze staan kreupel.
Ben bang voor Toot dat zijn carriere niet lang beschoren zal blijven in Duitsland.

Heb je enig idee waar Totilas vandaan komt? Dat z'n vader Gribaldi in 1995 uit DUITSLAND is weggekocht? Dat z'n moeder uit een Holsteiner (lees: DUITSE) merrielijn komt? Dat het enige Nederlandse aan Totilas de stempel op z'n papiertje is?
Nederland heeft alleen maar zulke goede paarden kunnen fokken met dank aan de Duitsers. Dus niet zo min spreken over onze buren.

Duitsland is altijd al onverslaanbaar geweest, enkel met Totilas in het team heeft Nederland kunnen winnen. Dit duidt er op dat Nederland zonder Totilas (op dit moment nog geen) goud kan halen. Nederland zal dus hard op zoek moeten gaan naar combinaties die minimaal 75% kunnen rijden. Duitsland heeft daar op dit moment meerdere van. Niet alleen het eerste team komt aan zulke scores, ook het tweede team.

Gefokt door een Nederlander en opgeleid door een Nederlander omdat de Duitser er geen potentie inzag,die hebben het inzicht niet,maar na gedane arbeid willen ze dan wel weer met de eer gaan strijken! ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:39

Ooh, is Totilas aangeboden aan Duitsers dan? Shoot, ben nieuwsgierig...

Ik meende dat Moorlands hem toen hebben gekocht, onder andere aangeboden aan Anky, maar het was niet Anky's type.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:40

Nou, kom dan met feiten van nu, het heden en van je blik op de toekomst, onderbouwd!
Ik kan nu niet echt indenken dat je zelf naar de feiten hebt gekeken, zelf hebt teruggelezen (teruglezen is toch ook verleden, dat deed er toch niet meer toe?) gezien de dingen die je post. Je komt met geen 1 argument aan, alleen dat ze Toot hebben weggekocht.
Veel paarden hebben weggekocht en veelal doping gebruiken, op mijn vraag wie, waar, wanneer komt geen antwoord voor het gemak.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:40

Paddenpad schreef:
Bomba schreef:

Heb je enig idee waar Totilas vandaan komt? Dat z'n vader Gribaldi in 1995 uit DUITSLAND is weggekocht? Dat z'n moeder uit een Holsteiner (lees: DUITSE) merrielijn komt? Dat het enige Nederlandse aan Totilas de stempel op z'n papiertje is?

Gefokt door een Nederlander en opgeleid door een Nederlander omdat de Duitser er geen potentie inzag,die hebben het inzicht niet,maar na gedane arbeid willen ze dan wel weer met de eer gaan strijken! ;)

Je moet je duidelijk eens verdiepen in de fokkerij van de familie Schuil, die volledig fokken naar de richtlijnen van het Trakehner Verband. Die enkel en alleen gebruik maken van Duitse hengsten.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:41

milou123 schreef:
Nou, kom dan met feiten van nu, het heden en van je blik op de toekomst, onderbouwd!
Ik kan nu niet echt indenken dat je zelf naar de feiten hebt gekeken, zelf hebt teruggelezen (teruglezen is toch ook verleden, dat deed er toch niet meer toe?) gezien de dingen die je post. Je komt met geen 1 argument aan, alleen dat ze Toot hebben weggekocht.
Veel paarden hebben weggekocht en veelal doping gebruiken, op mijn vraag wie, waar, wanneer komt geen antwoord voor het gemak.

Omdat het haar te veel moeite is om iets op te zoeken. En dat moeten wij maar doen.

Afbeelding