Horse Event: Probleempaarden en Annemarie van der Toorn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

Re: Horse Event: Probleempaarden en Annemarie van der Toorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 23:48

Vosjevos, dat staat in de startpost vermeld :)

Citaat:
Annemarie zelf zal een voorselectie maken uit de inzendingen op basis van de informatie uit je inzending. Problemen die waarschijnlijk voortkomen uit lichamelijke klachten of problemen die op Horse Event niet te simuleren zijn, zullen niet worden geselecteerd.

Daarna kunnen alle gebruikers hun stem uitbrengen op het paard waar zij het liefst op Horse Event naar kijken. Annemarie gaat tijdens Horse Event aan de slag met de drie paarden die de meeste stemmen hebben,

ManUun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 23:50

Leuk om te lezen wat iedereen zijn probleem is.
Nu komt die van mij nou jaa van me paard.
:o Mijn paard is 5 jaar en 1.79 groot..en ik ben 1.69..
mijn paard gooit zijn hoofd in de lucht met hoofdstel omdoen.. en dan zie je het natuurlijk al voor je
zoon kleine meisje met zoon groot paard. ik weet niet wat het is maar hij vind het echt niet fijn. (ik heb hem zelf ingereden dus er is niks gebeurd en is op tijd naar tandarts geweest)..en als ik met hem de stal uit loop..ziet hij kabouters en kan die wel op mijn nek springen van de angst...
Heeft iemand hier een tip voor of ervaring...??

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 02:11

ManUun schreef:
Leuk om te lezen wat iedereen zijn probleem is.
Nu komt die van mij nou jaa van me paard.
:o Mijn paard is 5 jaar en 1.79 groot..en ik ben 1.69..
mijn paard gooit zijn hoofd in de lucht met hoofdstel omdoen.. en dan zie je het natuurlijk al voor je
zoon kleine meisje met zoon groot paard. ik weet niet wat het is maar hij vind het echt niet fijn. (ik heb hem zelf ingereden dus er is niks gebeurd en is op tijd naar tandarts geweest)..en als ik met hem de stal uit loop..ziet hij kabouters en kan die wel op mijn nek springen van de angst...
Heeft iemand hier een tip voor of ervaring...??

Hoe doe je het hoofdstel af en dus bit uit? Kun je dat beschrijven?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 02:44

is het voor specifieke hulpvragen op bokt niet beter een topic te openen op het juiste forumdeel? Dan houden we het hier op het opgeven van de paarden en alle daar aan gerelateerde vragen :)

Sybriich

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 11:28

Ook ik wil mijn paard opgeven, maar mijn probleem is dat het mailtje steeds terug krijg omdat het mail adres niet bestaat!
Meer mensen met dit probleem?

Update: ik weet het probleem al, teveel foto's geplaatst. :o

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 12:57

Doen julie opgeven via mail of kan het enkel via bokt.?

Sybriich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:08

loonew schreef:
Doen julie opgeven via mail of kan het enkel via bokt.?

Je moet je opgeven via het email adres. HE2011@bokt.nl

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:19

Ik heb ons paard ook opgegeven :)

We hebben een geweldig paard als het om trailerladen gaat, ze loopt zo mee en twijfelt niet. Mááááár zie haar er maar weer eens uit te krijgen... ik ben elke keer minimaal een uur bezig om haar achteruit te krijgen :7
Ze sluit zich totaal af voor de buitenwereld, en ze reageerd totaal nergens op...

x_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 16:25

haha bij mij is het maar een halfuurtje fietsen:p alleen heeft Wayne geen problemen (tot nu dan haha)

xx

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:04

Bloodymary schreef:
Haha, wat zijn er veel probleempaarden eigenlijk als je dit zo leest......

Probleemruiters in heel veel gevallen. Of liever gezegd, eigenaren die de signalen van hun paard niet goed begrijpen. ;)

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:22

Hmm, lijkt me op zich wel leuk om mee te doen. Nou heeft m'n verzorgpaardje niet echt een probleem (althans, ik kan er zo wel mee leven :') ) maar zoals hierboven al gezegd werd: het is ook leerzaam dingen te zien die meerdere mensen zullen herkennen.
Mijn verzorgpaardje gaat namelijk ontzettend met z'n hoofd lopen schudden wanneer je het hoofdstel of het halster af wil doen. Het kan hem duidelijk niet snel genoeg. Om laten zodra hij begint en wachten tot ie weer rustig wordt lukt mij niet, dus daar zou ik wel wat hulp bij kunnen gebruiken. Nu klooi ik meestal maar wat aan en gaat hij wel af, maar het zou een stuk prettiger zijn als ie z'n hoofd gewoon stil zou houden :=

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 17:36

M'n lieve Sunny kan zonder toch af haha, sunny doet het prima, dosis geduld en massage's op de rug en ze heeft al een deken op. Maar wil wel graag eens zien hoe zij alles doet.

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:40

Miss kipzel heb je wel gelijk weet jij dat wel dan?? Mijn paard heeft een onbekende achtergrond vanuit spanje hier gehaald hier in beslag genomen met nog 20 andere paarden vw verwaarlozing. Nu heb ik haar een jaar en kan haar met veel geduld pakken en mee stappen .. verder blijft zei erg bang!! En ja heb haar op gegeven want wij zijn echt ten einde raad hoefsmid?? Ze moest worden plat gespoten! 2 x methadon...,tja misschien begrijp ik er verkeerd maar ik heb een appaloosa uit t wild die was na 3 maanden niet meer weg te slaan...

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:06

leuk topic, maar ik zie veel problemen langskomen die in mijn ogen`echt niet bij zon event op gelost hoeven te worden.. Enkeling denk ik van he ja dat lijkt me interessant om te zien :).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:21

Mijn pownie heeft twee 'problemen'. Nummertje 1 hij gaat echt de trailer niet op en nummertje 2 last van plotselinge paniekaanvallen (weet nog niet waardoor die veroorzaakt worden...) zijn enige reactie is dan rennen tot ie weer tot rust komt. Bijvoorbeeld gister, sta ik op het terrein met m te grazen en ineens schiet zn hoofd om hoog en rent ie zo naar stal toe... Geen idee waarom :=.

Ashti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 09:52

Ben benieuwd of al bekend is welke paarden geselecteerd zijn???

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 09:58

Nog niet, maar ik verwacht dat er zeer binnenkort gestemd kan gaan worden...

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:10

Spannend!!!!!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:11

Daphne__ schreef:
Ik heb ons paard ook opgegeven :)

We hebben een geweldig paard als het om trailerladen gaat, ze loopt zo mee en twijfelt niet. Mááááár zie haar er maar weer eens uit te krijgen... ik ben elke keer minimaal een uur bezig om haar achteruit te krijgen :7
Ze sluit zich totaal af voor de buitenwereld, en ze reageerd totaal nergens op...

Daar kunnen ze goed mee helpen! Heb die van mij super teruggekregen na twee weken training!