Wibi springt 1.65 op paard van springruiter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:20

Zou Wibi ook op Bokt zitten..? }:)

LadyMadonna

Re: Wibi springt 1.65 op paard van springruiter

zou ie er wakker van liggen als ie wel op bokt zit? :')

Zoolgangster

Ach gunst, zit ie eens niet op een pianokruk, gaan mensen klagen dat ie niet helemaal volgens het boekje in de perfecte houding over de hindernis gaat...
Valt me nog mee dat niemand klaagt over piano-handjes. :')

Laat hem toch lekker, en dat paard denkt hooguit dat ie een vlieg met klompjes op zijn rug heeft, als Wibi net iets teveel zou bonken bij het neerkomen.
Paard ziet er niet uit alsof het zwaar lijdt.
Gewoon een braaf paard met een Wibi met lef erop.
En over de commentaren dat iedereen dit kan met zo'n paard: nou, dan leen je toch lekker een manegepaard, en doe je dit na, uiteraard wel met een keurig nette bokt-PMS-brigade bestendige zit... :P

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:22

stef schreef:
zou ie er wakker van liggen als ie wel op bokt zit? :')

Nee, maar ik zou me wel kromlachen als je ziet dat je belaagd wordt door een groep mensen die de titel PMS-brigade krijgt. Echt, mijn dag is weer goed na die opmerking :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:27

even compleet offtopic, maar was is PMS? penny.... en toen?

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:28

Super van Wibi, zeg! :wow:
Ik vind het hartstikke knap, dat iemand die op volwassen leeftijd pas leert paardrijden, dit na een paar jaar kan en durft. Zoals hij dit doet, ziet het er zelfs nog vrij eenvoudig uit. Petje af!

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:29

Ik ben er van overtuigd dat wibi wel zeker een dressyurbasis heeft, maar dat hij het aanbod kreeg om even een sprongetje te maken en mede dankzij de zenuwen, maar vooral door de hoogte (zijn eerste keer) iets wat slechter er op.zit.
Ik zeg petje af!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:30

PMS staat voor Pre- Menstrueel Syndroom. De schrik van menig echtgenoot van een vrouw die dit maandelijks heeft, enkele dagen voor ze ongesteld wordt.
Symptomen: het belangrijkste is ongekende chagrijnigheid. Deze chagrijnigheid is ook in commentaren te herkennen op Bokt. :')

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:30

jemig wat een gezeur hier weer zeg. Waarom dit nieuws is? Nou lijkt me logisch omdat het een BN'er is. Sommige mensen hebben blijkbaar veel opgekropte teleurstelling dat ze zelf nooit beroemd zijn geworden en dus geen BN'er zijn en nee ook niet bij het bokt nieuws horen :') Bn'ers zijn niet voor niets beroemd...
Ik vind het hardstikke dapper, en echt hardstikke knap. Al die mensen die hier zeggen dat ze dat ook makkelijk kunnen... Heeft géén toegevoegde waarde in dit topic. Iemand afkraken vanachter de computer blijft erg makkelijk.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:31

Afkraken of zeggen dat je het zelf ook kunt zijn twee héél verschillende dingen ;)

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:32

mimeslosydy schreef:
Al die mensen die hier zeggen dat ze dat ook makkelijk kunnen... Heeft géén toegevoegde waarde in dit topic. Iemand afkraken vanachter de computer blijft erg makkelijk.

Hoe bedoel je alles over 1 kam scheren!
Dus niemand mag zijn mening geven? Worden mensen daadwerkelijk nu afgekraakt omdat zij een mening hebben?

t moet niet gekker worden.......

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:33

MonaBelle schreef:
mimeslosydy schreef:
Al die mensen die hier zeggen dat ze dat ook makkelijk kunnen... Heeft géén toegevoegde waarde in dit topic. Iemand afkraken vanachter de computer blijft erg makkelijk.

Hoe bedoel je alles over 1 kam scheren!
Dus niemand mag zijn mening geven? Worden mensen daadwerkelijk nu afgekraakt omdat zij een mening hebben?

t moet niet gekker worden.......

Waar zie jij staan dat niemand een mening mag geven? Er zit een verschil tussen afkraken en mening geven ;)

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:35

Knap van Wibi +:)+ Ik doe het 'm niet na! :D

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:39

Tuurlijk mag iedereen een mening hebben, maar de manier waarop die gegeven wordt kan in sommige gevallen nogal vervelend overkomen. Dit in het algemeen gezegd hoor. :)

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:43

Mijn petje gaat af hoor! Met een voor mij onbekend paard zou ik niet zomaar 1m65 durven te springen hoor! Eigenlijk om de reden dat het Wibi niet zo lekker afgaat: elk paard is net anders in zijn timing, en achterblijven op de beweging kan behoorlijk pijnlijke gevolgen hebben :o

RemarkJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:47

stoer van m dat hij het heeft gedaan maar eerlijkgezegd heb ik medelijde met t paard.
Hij stuiterd hardstikke en zit het paard tegen lijkt wel.

Beter gaat hij eerst eens wat lager springen voordat hij dit soort dingen probeerd, dressuurruiters die in de b zitten gaan toch ook niet ineens een z oeffening doen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:48

Zoolgangster schreef:
PMS staat voor Pre- Menstrueel Syndroom. De schrik van menig echtgenoot van een vrouw die dit maandelijks heeft, enkele dagen voor ze ongesteld wordt.
Symptomen: het belangrijkste is ongekende chagrijnigheid. Deze chagrijnigheid is ook in commentaren te herkennen op Bokt. :')

:= Dat wist ik, maar ik was ervan overtuigd dat bokt er wel een andere andere term voor had ;)

Surprise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:00

Vond Wibi zo sneu toen z'n paard was overleden, stond een interview in de Telegraaf.
Hij rijdt nog niet erg lang, maar hij is wel heel begaan met zn paarden (:

(Dat heeft niks te maken met dit filmpje overigens, vind dat hij hier ook niet echt top rijdt. Wel lef hoor! Doe het hem niet na!)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:05

Respect voor Wibi. Mijn paard huppelt ook wel over 1.30/1.40 heen, maar ik durf dat echt niet. Ik vind dat hij behoorlijk wat lef heeft, maar als iemand dat wel aandurft mogen ze best een keer opstappen hoor...

Overigens ziet het paard er niet uit alsof hij ernstig getraumatiseerd is ofzo (kan me ook niet voorstellen dat de eigenaar dat toe zou laten).

Ik vind het wel altijd frappant dat Wibi inderdaad altijd zijn handjes in handschoenen enzo heeft bij tv programmas, maar wel gewoon zo even over 1.65 jumpt...

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:08

Knap van hem :D

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:09

MonaBelle schreef:
mistery schreef:

dus? :P ik snap je punt niet..

Heeft ook geen zin om die uit te leggen aangezien je je zin begint met "dus?"
Dit is mijn mening...... Ik vind het jammer
Wij maar zeggen tegen alle meisjes hier op bokt dat ze een dressuurbasis moeten opbouwen, we leveren allemaal veel kritiek, maar voor Wibi is het leuk?......
Maar nogmaals, dat is mijn mening....

Als iemand voor 1 keer iets doet voor de kick of voor de leuk zonder er ervaring in te hebben zal je mij niet horen zeuren hoor :n Er zijn veel bokkers die dat wel doen omdat er nou altijd mensen zijn die denken alle wijsheid in pacht te hebben.
Nee het ziet er niet geweldig uit hoe wibi zit, maar als het voor 1 keer is, is het imo niet erg. Paard zal er vast niet spontaan van doormidden breken

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:27

Citaat:
Wij maar zeggen tegen alle meisjes hier op bokt dat ze een dressuurbasis moeten opbouwen, we leveren allemaal veel kritiek, maar voor Wibi is het leuk?......
Maar nogmaals, dat is mijn mening....

die ''meisjes'' maken een topic aan op haw als ze commetaar/kritiek/tips willen, wibi daarintegen zit niet achtig dit topic dus heeft kritiek leveren weinig zin. overigens is ook maar omdat wibi 't 'n keer wou doen, ik zie 't probleem niet hoor.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:32

manic schreef:
Ik vind het wel altijd frappant dat Wibi inderdaad altijd zijn handjes in handschoenen enzo heeft bij tv programmas, maar wel gewoon zo even over 1.65 jumpt...

Apart eigenlijk! Heetf waarschijnlijk z'n handen flink verzekerd, doet voorzichtig met alles maar gaat even voor de lol een sprong van 1.65 maken met een vreemd paard :D

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:41

Vind ik wel humor eigenlijk... ik vroeg me ook af of hij door paardrijden geen last van eelt op zijn vingers krijgt...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:44

:D manic, heb jij dan eelt op je handen gekregen van het rijden? Ik rij nu ongeveer 29 jaar en ik heb er geen eelt van gekregen hoor!