Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mimeslosydy schreef:Al die mensen die hier zeggen dat ze dat ook makkelijk kunnen... Heeft géén toegevoegde waarde in dit topic. Iemand afkraken vanachter de computer blijft erg makkelijk.
MonaBelle schreef:mimeslosydy schreef:Al die mensen die hier zeggen dat ze dat ook makkelijk kunnen... Heeft géén toegevoegde waarde in dit topic. Iemand afkraken vanachter de computer blijft erg makkelijk.
Hoe bedoel je alles over 1 kam scheren!
Dus niemand mag zijn mening geven? Worden mensen daadwerkelijk nu afgekraakt omdat zij een mening hebben?
t moet niet gekker worden.......
Zoolgangster schreef:PMS staat voor Pre- Menstrueel Syndroom. De schrik van menig echtgenoot van een vrouw die dit maandelijks heeft, enkele dagen voor ze ongesteld wordt.
Symptomen: het belangrijkste is ongekende chagrijnigheid. Deze chagrijnigheid is ook in commentaren te herkennen op Bokt.
MonaBelle schreef:mistery schreef:
dus?ik snap je punt niet..
Heeft ook geen zin om die uit te leggen aangezien je je zin begint met "dus?"
Dit is mijn mening...... Ik vind het jammer
Wij maar zeggen tegen alle meisjes hier op bokt dat ze een dressuurbasis moeten opbouwen, we leveren allemaal veel kritiek, maar voor Wibi is het leuk?......
Maar nogmaals, dat is mijn mening....
Citaat:Wij maar zeggen tegen alle meisjes hier op bokt dat ze een dressuurbasis moeten opbouwen, we leveren allemaal veel kritiek, maar voor Wibi is het leuk?......
Maar nogmaals, dat is mijn mening....
manic schreef:Ik vind het wel altijd frappant dat Wibi inderdaad altijd zijn handjes in handschoenen enzo heeft bij tv programmas, maar wel gewoon zo even over 1.65 jumpt...