Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liesjecryos schreef:NOOIT maar dan ook NOOIT henk bellen,bel altijd de NVWA.Ten eerste is henk nooit bereikbaar en belt ie ook nooit terug.(goh wat een fijne dierenredder).Bel je henk dan weet je zeker dat het nog heel lang gaat duren voordat er inbeslagname wordt gedaan,puur omdat hij daarvoor niet bevoegd is.
jesito schreef:Dit komt ook omdat er geen enkele instantie is hier in de land die zich dit lot nou eens echt aantrekt.
muissie5 schreef:Bedankt dat je het hier ook neer zet, ook al zijn er mensen die het hier niet mee eens zijn, ( Of iets tegen jou hebben)
muissie5 schreef:@ Avalon_ ;
Ik lees alleen maar positief, dat er dus actie word ondernomen.
Wie ben ik dan hier thuis achter mijn pc, ik kan niet meer doen dan de dierenbescherming bellen ( wat ik gedaan heb) En aanbieden om bv de dieren te voeren/verzorgen.
( Puur omdat ik dit geval toevallig lees, en het in de redelijke buurt is)
Een verhaal heeft altijd 2 kanten, en ik lees toevallig het verhaal zoals Henk het beschrijft.
( Het verhaal had imo net zo goed van Piet of Jan kunnen zijn)
Is het dan verkeerd om te denken dat er nu wel actie word ondernomen, iedereen roept oh wat erg en zielig, maar ik lees alleen berichtjes van Henk en de stichting Bikers die er werkelijk wat mee doen.
Iemand moet toch iets doen?
Meeleven hebben die dieren niet veel aan dacht ik zo.
Triest dat je zo een rot ervaring hebt mee gemaakt, ik begrijp nog niet hoe het verhaal in elkaar zit, heb je meer links?
Hoe is het afgelopen met de paarden?
En zeker ga ik na jou schrijven twijfelen aan een persoon, maar ik ben niet zo erg thuis met internet en kan dus ook niet echt wat terug vinden....
Het enige wat ik hoop vanachter mijn pc is dat deze dieren het beter gaan krijgen door welke instanie/ instelling of persoon dan ook.
Misschien is de eigenaar toch gevoelig, maar als die niet te vinden is?