Cowgirl schreef:Temeraire schreef:Ik vind het een leuk artikel. Laat de mensen blij zijn dat er eindelijk eens aandacht is voor de dressuursport. Commercie slecht voor de sport?
Lege tribunes, dat is pas slecht voor de sport.
Dit artikel is met een knipoog geschreven, jammer dat men het zo serieus opvat.
Het is gewoon een geweldig paard, en ik ben er trots op dat hij uit Nederland komt.
Aandacht voor de dressuur sport??? Laat me niet lachen. Sinds 2000 is de dressuursport enorm gegeroeid.
Tribunes zaten altijd vol ook met de laatste 2 OS. Op Jumping Amsterdam zat het ook altijd vol.
Misschien niet in westernrijdend USA maar toch zeker wel in europa.
En hoeveel merchandise was en is er niet van Bonfire? Bonfire heeft zelfs zijn eigen standbeeld, die heeft Totilas (nog) niet.
Bonfire neusriem, Bonfire's symphonie, Bonfire boek, Bonfire t-shirt etc etc.
Vergeet niet dat die neusriem hip werd omdat Anky zoiets had bij Bonfire. Van dobert, merken als Imperial Riding en Pagony hebben daarvan geprofiteerd door een namaak op de markt te brengen, en aangezien er geen 'copyright' op zat, kon dat gewoon.
Bonfire's Symphony was de eerste samenwerking tussen Anky en Kerkhof & Slings, deze waren van mening dat de huidige muziek waardeloos was en opperden het idee een kür voor Bonfire te componeren.

*
)