Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Ik hoop dat die mensen die de pony wilde laten verzuipen wel een hele goede reden moeten hebben
valine schreef:Helaas spreek ik uit ervaring wbt de Engelse zigeuners en de "omgang" met hun dieren.
In Engeland heb ik het vaak genoeg gezien dat er een hond in elkaar geschopt werd of een kip de poten werd uitgetrokken puur om het vermaak van deze redelijk vaak dronken "mensen" . Er iets aan kunnen doen is vragen om met je leven te spelen want deze mensen gaan net zo met jou om als met hun beesten.
Meer als de politie weer eens bellen en je hoofd omdraaien en weglopen kun je niet doen.
Wat deze man heeft gedaan om te helpen is in mijn ogen gewoon een heldendaad. Helaas heeft hij het er zelf ook slecht vanaf gebracht en heeft hij de pony niet kunnen helpen.
Voor de mensen die denken dat ik overdrijf, ga eens een keer naar de bekende Gipsy horse market in Cotswold.... Daar wordt je niet echt vrolijk van en als dierenliefhebber wil je daar zeker niet achter de schermen kijken hoe ze daar met hun Tinker omgaan.
Wat verschrikkelijk zeg! Wordt hier door de politie wel wat aan gedaan dan?