germie schreef:
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
e_horse schreef:Kan iemand de 2e foto vervangen door een soortgelijke maar dan met bit?? Ik ben wel heel nieuwsgierig..!germie schreef:
Lielle schreef:toevallig weet ik dat snoekiej sgw rijdt, en daarvoor rijd je dus ook het hele land door. Onder het uur rijden is er voor mij geen enkele sgw wedstrijd, dus dat probleem snap ik echt niet. Als je het graag wil, inladen en gaan.
Sees schreef:Ik heb tot nu nog geen één goed argument gehoord waarom bitloos rijden niet gewoon toegestaan zou kunnen worden tussen de 'normale' combi's.
Benfan schreef:De ene argument die het tegenhoud dat bitloos niet mag starten tussen de 'normale' ruiters is heel simpel. "wat de boer niet kent vreet ie niet" De KNHS en heel veel ruiters vinden het allemaal maar chinees dat bitloos rijden, het is heel vreemd en in hun ogen heel nieuw.
masja schreef:Advocaat van de duivel spelend: Geef eens een goede reden waarom de KNHS dat zou doen voor 85 starts per jaar?
Ik denk dat de KNHS eerst wil zien dat er animo voor is om vervolgens de niveaus met elkaar te kunnen vergelijken. Dit zal een proces van jaren zijn lijkt mij. Waarbij de bal inderdaad bij de doelgroep neergelegd wordt. Zo werkt dat.
masja schreef:Advocaat van de duivel spelend: Geef eens een goede reden waarom de KNHS dat zou doen voor 85 starts per jaar?
Ik denk dat de KNHS eerst wil zien dat er animo voor is om vervolgens de niveaus met elkaar te kunnen vergelijken. Dit zal een proces van jaren zijn lijkt mij. Waarbij de bal inderdaad bij de doelgroep neergelegd wordt. Zo werkt dat.
Arabesk schreef:Nog beter zou zijn om bitloos gewoon in de reguliere wedstrijden toe te staan.