Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
charmedxlove schreef:er staat ook bij dat alles is opgenmen met camera van buurman dus daar valtnniets van goe te praten als alles klopt wat hier staat.
Gr
er staat dat het ongeluk niet is opgenomen maar wel de ruiters. Raar dat ze de foto's niet publiceren, dan kunnen ze misschien herkent worden. Lijkt me ook handig als de ouders langs de stallen gaan om te kijken of ze de ruiters misschien herkennen. 
shadowflower schreef:wat wel een stuk is om mee te nemen dat het kind zelf naar het paard toe is gestapt. wie weet heeft die ruiter t kind gewaarschuwd maar is ze toch doorgelopen naar het paard toe ???? je weet t niet .... ik zou zelf als ik heb gewaarschuwd en iemand komt alsnog naar mn paard toe zoiets hebben van eigen schuld. zou wel ff vragen hoe het gaat en evt. iemand bellen uit sociaal oogpunt maar dan nog .....
Elfie schreef:Ik ben het hier helemaal mee eens.
En ik zal het even heel cru stellen, maar zouden deze ruiters het kind ook bloedend achter gelaten hebben als het een blank kind betrof???
Zowiezo, gelijk wat het kind al dan niet gedaan zou hebben om getrapt te worden, een kind gewond achter laten en gewoon doorrijden vind ik schandalig en gruwelijk! Zo een mensen verdienen het niet om met een edel dier als een paard rond te rijden!
De tijd dat kleurlingen slaven zonder rechten waren hebben we al effe achter ons gelaten...
Ayasha schreef:Elfie schreef:Ik ben het hier helemaal mee eens.
En ik zal het even heel cru stellen, maar zouden deze ruiters het kind ook bloedend achter gelaten hebben als het een blank kind betrof???
Zowiezo, gelijk wat het kind al dan niet gedaan zou hebben om getrapt te worden, een kind gewond achter laten en gewoon doorrijden vind ik schandalig en gruwelijk! Zo een mensen verdienen het niet om met een edel dier als een paard rond te rijden!
Als ze het bij een kleurling doen waarom dan niet bij een blank kind?De tijd dat kleurlingen slaven zonder rechten waren hebben we al effe achter ons gelaten...
Hoezo spijkers op laag water zoeken...
petraaken schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik het maar een vreemd verhaal vindt. Ofwel heeft de journalist het maar half begrepen of er klopt ergens iets niet. Een paard gaat niet zomaar uit het niets een mens of soortgenoot bijten of slaan.
Robsi_Vigaro schreef:petraaken schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik het maar een vreemd verhaal vindt. Ofwel heeft de journalist het maar half begrepen of er klopt ergens iets niet. Een paard gaat niet zomaar uit het niets een mens of soortgenoot bijten of slaan.
Ook ik vind het een zeer apart geschreven stuk met heel veel onduidelijkheden. Ten eerste de punten die petraaken noemt.
En ten tweede de informatie dat een 8 jarig meisje gewond is geraakt, maar dat ze later zeggen dat het slachtoffer op een Atheneum school zit... Dus een 8 jarige op het Atheneum??
Ik ben heel benieuwd naar het verhaal van de ruiters/amazoned.
Een kleuterschool kan ook atheneum noemen hier. 1Boefje schreef:Ik vind dit toch wel een typisch geval van mensen zonder kinderen.
Ik heb zelf een dochter en moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd! Goh ik zou me zo schuldig voelen! Ondanks dat je er misschien niks aan kan doen, het is en blijft jouw paard waar je op rijdt.
Ayasha schreef:zou iemand als er geen foto bij stond gezegd hebben "goh misschien was het wel een kleurling.." ?
Het verhaal zit zo vol met gaten dat ik dat wel een heel snel oordeel vind dat ruikt naar een ordinaire poging tot opjutten. Kwestie van het toch al uit speculaties opgebouwde verhaal nog wat uit te breiden.
shadowflower schreef:wat wel een stuk is om mee te nemen dat het kind zelf naar het paard toe is gestapt. wie weet heeft die ruiter t kind gewaarschuwd maar is ze toch doorgelopen naar het paard toe ???? je weet t niet .... ik zou zelf als ik heb gewaarschuwd en iemand komt alsnog naar mn paard toe zoiets hebben van eigen schuld. zou wel ff vragen hoe het gaat en evt. iemand bellen uit sociaal oogpunt maar dan nog .....