Balve : Drie op een rij voor Matthias Rath & Totilas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pashon

Re: Balve : Drie op een rij voor Matthias Rath & Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 00:44

vind het heel knap wat hij nu al presteerd met Totilas, maar vind de kur echt verschrikkelijk om naar te kijken. Krijg hoofdpijn van de slordige aanleuning en de fouten vind ik eigenlijk niet meer kunnen op dit niveau. Dat er druk staat op deze combinatie is duidelijk, maar dan had ik deze combinatie lekker thuis gelaten voorlopig

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 08:08

Johanna59 schreef:
Als ik zo alle antwoorden lees moet ik toch eigenlijk concluderen, dat er wel al heel veel Bokkers op Grand Prix niveau rijden. Petje af, vooral voor het commentaar op Matthias Rath. Dat jullie dat zo maar allemaal zien.
Zelf ben ik van mening, dat Totilas zeker niet slechter wordt gereden. Edward Gal had hem in een wurggreep. Maar dat heeft iedereen natuurlijk wel al opgemerkt.
Matthias kan het dus in jullie ogen nooit en te nimmer goed doen. Alles wordt er bij gehaald om hem onderuit te halen. Tot zijn familie aan toe.
Of zou dat Nederlands zijn? Altijd kritiek op een ander.
Maar goed dat de Duitse ruiters niet zo over de Nederlanders praten. Nederlanders met bijna alleen maar paarden afstammend van zeer goede Duitse paarden.
Edward Gal en de eigenaren van Totilas, wisten precies wat ze deden, toen hij werd verkocht. Die lachen zich dood om alle hypes rond Totilas. Edward is op het juiste moment gestopt. Op zijn hoogte punt met Totilas.
Wie weet wat Matthias Rath gaat doen. Misschien ligt zijn hoogte punt met Totilas wel nog veel hoger.

Ach, dat is toch zo'n dooddoener. Ik hoef ook geen Whitney Houston te heten om te horen dat iemand een noot niet haalt. Iedereen kan zien dat de harmonie tussen die twee nog ver te zoeken is. Daarnaast, dat wij het niet in de praktijk kunnen uitvoeren, wil niet zeggen dat we geen theoretische kennis hebben.

En trouwens, rijd je zelf wel Grand Prix? Je geeft namelijk zelf behoorlijk commentaar op Edward Gal. Volgens jouw eigen redenatie zou dat dan niet kunnen, toch? ;)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: Balve : Drie op een rij voor Matthias Rath & Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 08:56

Aangezien het topic geen bronvermelding heeft en dat een basisvoorwaarde is voor een topic op ON, plaats ik hier een slotje.