Edward Gal lijkt ook zonder Totilas onverslaanbaar op NK

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

orlys_dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:45

Zidore schreef:
Gelukkig kan Ed niet aan Duitsland verkocht worden!!!!!!!! :D

Go Ed go!!!!!

:j He is The Man. Way to go!

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:59

De trainingen van Nicole werpen zeer goede vruchten af.
Goed gedaan Ed en HP.

Complimenten aan Nicole Werner!!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:00

ik ben fan van edward :D met of zonder toot :D

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:14

Wat een toppertje!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:36

Kijk, het is gewoon een topruiter, en niet speciaal het dier, hij kan alle paarden naar de top rijden.

Goed zoooooooooooooooo dat is heel knap van hem.

Snisel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:37

edward gal is geweldig :D

X_Linz_X

Re: Edward Gal lijkt ook zonder Totilas onverslaanbaar op NK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:17

ik las de titel en dacht: jippieeehh:D

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:36

Edward topperrrrrr! <3

Zwennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:41

Edward you go men!

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:45

Cayenne schreef:
Zidore schreef:
Gelukkig kan Ed niet aan Duitsland verkocht worden!!!!!!!! :D

Hij dacht er in eerste instantie anders wel serieus over na om van nationaliteit te veranderen als hij dan Totilas weer mocht rijden := :P

Dat is natuurlijk ook niet gek! Zo'n paard als Totilas tref je maar een keer in je leven. Gelukkig vindt hij in Sisther toch een goede opvolgster.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:07

Ehm, Dat Edward een top-ruiter is staat buiten kijf.
Hierbij wel de aantekening: Adelinde en Anky zijn er niet bij dit weekend.

cin_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 23:00

Ik heb zijn winnende proef op sisther gezien hij was geweldig!! <3
Top ruiter en zoiezo ook top paarden!

Malou9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 23:30

Ik vind het echt helemaal geweldig en ik hun het Edward Gal ook zoooo van harte... En met mij heel bokt zo te lezen!

Maar kan iemand mij vertellen waarom Adelinde er niet bij was?

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 23:52

boefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 00:14

senna21 schreef:

Dit lijkt iedereen graag te vergeten.
Imke is er trouwens ook niet bij.
Op deze manier is het voor Edward al een stuk makkelijker het NK te winnen.
Nu kan ik het geen goede graadmeter vinden, voor beste ruiter of combinatie van dit moment.

xDirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 08:28

Het maakt ook niet uit he, wie hij tussen zijn benen heeft, die man kan gewoon geweldig goed rijden!
Netjes! *\o/*

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 08:39

boefie schreef:
senna21 schreef:

Nu kan ik het geen goede graadmeter vinden, voor beste ruiter of combinatie van dit moment.

Dat klopt natuurlijk, maar alsnog is het natuurlijk fantastisch hoe snel hij weer gaat, die Edward. Het is een goede ruiter die Toot eigenlijk niet nodig heeft, en dat vind ik enorm knap!

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 08:51

boefie schreef:
senna21 schreef:

Dat kan wel wezen .. maar ik was erbij en heb toch ook echt moeten constateren dat het toch echt zo was: eerst Ed en HP, oké en de nummers 4 en 5, 6 en dan 'n heuuuule tijd niets en dan de rest. Overigens heb ik ook bij het losrijden gestaan en jeetje, wat rijden zij daar vriendelijk, in tegenstelling tot sommige ruiters die echt aan het plukken, trekken, sjorren en prikken van jewelste waren. Kun je het al dan niet eens zijn met de trainingswijze, maar het gaat allemaal wel soepel en vriendelijk en niet nors en boos, chag en gestresst. Het leek wel vanzelf te gaan. Overigens vond ik dat ook van Christa Laarakkers en Sander Marijnissen. Er was ergens tussendoor ook een meisje bij dat eindelijk tussen al die andere combinaties een beetje met lef reed, probeerde er ten minste uit te halen wat erin zat, wat meer durf, niet slordig, maar die kreeg niet al te beste punten.
Dames voor mij en andere mensen om me heen zouden echt precies hetzelfde zeggen als je 't hun vraagt, gezien hun commentaren gisteren.

Overigens weet ik niet hoe het op andere concoursen is, ik kom er niet zo vaak. En, tuurlijk, met Anky en Adelinde en consorte was het dus een spannender strijd geweest. Maar dat doet niets af aan het feit dat Ed, HP en 4 en 5, 6 gisteren toch echt van 'n andere klasse waren en de rest het gewoon liet liggen.

Psssstt, ik doe het trouwens niemand na :+ Maar als je daar mag rijden, probeer dan in ieder geval wat te laten zien.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 09:11

Ach ja...... maar waarom heeft dan niemand vergelijkbare opmerkingen gemaakt toen Anky van Grunsven bij een achterafconcours mooie punten bij elkaar reed en vervolgens trots in De Telegraaf ging melden dat ze zélfs één puntje meer dan Rath+Totilas gescoord had...

Wat mij betreft heeft Edward Gal laten zien dat hij een zeer prima ruiter is en de teleurstelling van het verlies van Totilas goed gehanteerd heeft. Een vent met karakter!
Ik ga niet zeiken over het 'ontbreken' van concurrentie en dan nog - wie heeft er hier in glazen bol waarmee de uitslag te voorspellen is? Wie weet had de aanwezigheid van die anderen hem nog wel tot nog hogere punten geïnspireerd.

Ik ben gewoon blij voor de man en ga niet op de complimenten beknibbelen!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 09:13

Topper!

Jitske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 10:04

*\o/* Gefeliciteerd Eward! *\o/*

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 10:59

toppie Edward, zo zie je maar ookal heb je een super paard, zonder goede ruiter komt het er niet uit!

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 13:01

Kan m'n eigen berichtje niet meer veranderen maar wil eigenlijk het volgende toevoegen:

Heb net de foto's van gisteren op de computer gezet .. nahhh .. oké ik zei dat er door sommigen vriendelijk en door andere met veel gesjor, getrek en geprik werd ingereden .. maar op die foto's is het werkelijk dra-ma. Nu moet ik benadrukken dat het momentopname's zijn (maar wel momentopnames waarvan ik zeker weet dat je hele discussies over trainen krijg als ik ze zou plaatsen) en ik misschien geen geweldige timing heb, maar jongens, het lijkt wel of ik naar de ultieme beginners op prof. paarden zit te kijken waarbij de paarden het sterk moeten ontgelden. Het is dat ik weet dat ik bij sommige ruiters wél een fijn gevoel had, maar dat zou ik bij de foto's, ook van hen, nooit hebben gehad. Dat brengt me wel bij dat ik op Bokt dus voortaan niet zomaar meer m'n oordeel vel bij een foto. Van Sander Marijnissen trouwens wel 'n paar aardige plaatjes geschoten :).

On topic: Ik ben benieuwd naar de verdere uitslagen van Outdoor Gelderland.
Verdere reactie: zie vorig bericht.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 13:13

Jannepauli schreef:
Ach ja...... maar waarom heeft dan niemand vergelijkbare opmerkingen gemaakt toen Anky van Grunsven bij een achterafconcours mooie punten bij elkaar reed en vervolgens trots in De Telegraaf ging melden dat ze zélfs één puntje meer dan Rath+Totilas gescoord had...

omdat we in Nederland niet houden van gepoch
dat trappen we gelijk de grond in
Edward hoor je in dit hele verhaal niet, houd gewoon z'n mond en rijd netjes. Sowieso is hij de underdog want zijn totilas was verkocht.. dus daar hebben we dan sympathie mee

niet met een anky (die voor ons land al vele olympische medailles heeft gehaald) die kennen we nou wel en daar hebben we de laatste tijd qua prestaties niet veel van gehoord.

ben het zelf totaal niet met bovenstaande eens, maar dat is wel hoe 'de massa' reageert..

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 13:22

Zidore schreef:
Jannepauli schreef:

omdat we in Nederland niet houden van gepoch
dat trappen we gelijk de grond in
Edward hoor je in dit hele verhaal niet, houd gewoon z'n mond en rijd netjes. Sowieso is hij de underdog want zijn totilas was verkocht.. dus daar hebben we dan sympathie mee

niet met een anky (die voor ons land al vele olympische medailles heeft gehaald) die kennen we nou wel en daar hebben we de laatste tijd qua prestaties niet veel van gehoord.

ben het zelf totaal niet met bovenstaande eens, maar dat is wel hoe 'de massa' reageert..

Door te zeggen dat Edward goed gepresteerd heeft haal je Anky toch niet naar beneden/vergeet je Anky toch niet? Ze deed alleen niet mee. Net zoals Adelinde. Tsja, dan kun je er toch ook niets over zeggen? Misschien waren ze beter geweest, misschien hadden ze hun dag wel niet, misschien .. who knows.