Merrie ernstig mishandeld in de Belgische gemeente Ghoy

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:29

ZarcoTje, inderdaad is dat wel een vraagstuk. Het lijkt mij bijna een vorm van wraak geworden op iemand ofzo. Eigenlijk moet er gewoon een derde partij opstaan die ten strijde trekt of ('s nachts) extra alert is, want deze persoon(en) weten er nog gewoon aan te ontkomen.
Wat ook in mijn hoofd blijft hangen, is dat deze mens(en) overdag misschien wel lieve Henkie en vrolijke Klaas zijn, broer, vriend, vriendin, buurmeisje/jongen... ?

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:31

geen woorden!!!! voel me misselijk en woedend!!

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:33

Zou heel goed kunnen zijn !
En lijkt mij ook een goed idee, als er enkele mensen 's nachts alert kunnen zijn.
Of voor de paardeneigenaren die het zich kunnen aanschaffen, camera's ophangen ofzo.
Deze bende, of man, of wie het ook mag zijn moet gewoon zo snel mogelijk worden opgepakt !

Bij dit soort mishandelingen is het gewoon heel moeilijk om een spoor te vinden (jammer genoeg), terwijl dit bij moord op mensen meestal wel makkelijker is (of vergis ik mij hierin ?)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:34

Bah ik hoop dat een van die dieren hem of haar eens de hele weide door schopt en hard ook!!!!

Rotmens!! Arm, arm dier... :\ Je wordt toch gek als je je dier zo vindt.

1906

Het zijn vast meerdere daders geweest.
Zoiets kan je echt niet in je eentje doen.
Zelfs het makste paard zou compleet door het lint zijn gegaan.
Laatst bijgewerkt door 1906 op 29-05-11 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Searcher

Onvoorstelbaar dat iemand zoiets kan. |(

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:35

Bah kreeg het koud en warm tegelijk bij het zien van de foto's.
Arm arm arm paardje, wat zal ze een pijn gehad hebben. ;(

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:40

NEEEEE! Ik schrok me rot!!!

Ghoy?! Dat is 10 min. hiervandaan |( Die foto's.... Dat paard, onvoorstelbaar gewoon!
Ik word nu wel heel erg bang!

Wat is hier de bedoeling van?! Van St-Truiden naar Ghoy? Das verdorie dik 2 uur rijden, as t al niet meer is. Hoe ziek kan je zijn?
Wat een kracht, razernij is hiervoor niet nodig om een stel benen in die mate toe te takelen 8)7 8)7 8)7

Elmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:41

Suzanne F. schreef:
Vreselijk. Maar hoe kan dit nou?? Een paard rent toch weg of rukt zich los als je dit doet? Hoe kan je dan doorgaan? Hoe kan dit?

Dat denk ik toch ook wel, tenzij de paarden eerst gesedeert worden?!

Ik heb hier ook al ergens gelezen dat de daders mss wel meelezen. Daar zou ik echt niet van schrikken hoor! En zij kicken gewoon op onze verbazing en walging dat er mensen zijn die dit kunnen doen. In een ander topic hierover kwam ik al zo'n vreemd antwoord tegen. Iemand (die pas lid was geworden) was de buurman/vrouw van een slachtoffers en je kon hem/haar pb'en als je foto's van het desbetreffende paard wilde!!!???

Ik hoop in ieder geval dat hier héél dringend iets tegen gedaan kan worden, maar hoe begin je daar aan?? Onschuldige dieren zo mishandelen... Dat is echt gestoord!!! Ze mogen hen gerrust hetzelfde aandoen! _-:(

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:43

Eponastable schreef:
De aanvallen liggen niet bij elkaar in de buurt, ik woon op een half uur van Frankrijk en Limburg ligt een heel eind verder, dit lijkt niet dezelfde persoon te zijn.

Hier idem. Het zal toch geen "bende" zijn, hé?

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:44

Eponastable schreef:
Suzanne F. schreef:
Vreselijk. Maar hoe kan dit nou?? Een paard rent toch weg of rukt zich los als je dit doet? Hoe kan je dan doorgaan? Hoe kan dit?

Ik vraag me ook af hoe ze zo iets kunnen doen in het donker...

Als je een keer hard inhakt op de achterbenen van een paard, loopt hij niet meer weg hoor. :n

Ziek, echt, geen andere woorden voor. ;(

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:44

Ik kan wel wat hebben maar krijg hier gewoon buikpijn van...arm,arm paard |(
Wat een zieke geest moet je hebben om zoiets te kunnen doen :r

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:46

Vreselijk; het is beangstigend voor te lezen het is hier echt vlak bij ik kan er practies met de fiets naar toe rijden |(
Echt dat ze die gast(en) maar vlug te pakken krijgen.

Libje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:46

Weet je wat het erge is!!

Het is normaal gewoon dood normaal !!

Geen respect voor dieren oudere mensen
Kinderen van 11 jaar die jongetjes neersteken
Kinderen van 15 jaar die elkaar in elkaar slaan voor een meisje
Man verkracht dat meisje en de andere weer die en krijgen dan maar paar jaartjes cel !

Ik snap het niet meer ! Ik kan er ook gewoon geen eens meer wakker van liggen, anders zou ik namelijk tot mijn dood niet meer mogen/kunnen slapen !

Mijn advies !! Iedereen die iemand of een dier van het leven beroofd!! laten boeten !! ( en dan niet in een cel met playstation en tv)

Maar cel met 4 mensen erin en laten werken alle klote klussen die wij niet willen (zoals verbrandings ovens, graf graven, riolering schoonhouden etc etc )

Veel sterkte voor de eigenaars toegewenst

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:47

wat een hel moet dat zijn als je dit aantreft.wat voor een ziek persoon moet dat doen.als je je dier zo goed verzorgd met alle ziel en zaligheid en dan zoiets aantreft.ik wordt er wel bang van.ik mag echt hopen dat dit snel stopt.voor het zelfde geld ziet een kind dit een keer liggen voor zijn of haar ogen.voor een volwassene is dit al verschrikkelijk!!!walchelijk

Anoniem

Re: Merrie ernstig mishandeld in de Belgische gemeente Ghoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:49

Ik begin met het idee te spelen om camera's op te hangen, aan de stal ook een bordje te hangen: U word gefilmd... Ik weet niet wat ik anders nog zou kunnen doen...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:53

als ik dit soort dingen lees denk ik dat die merrie van mijn stiefvader nog het beste af is benader die verkeerd en nog voor je een meter bij haar in de buurt bent schopt ze je dusdanig dat ik vrees dat je niet meer zelf op staat. Waarom ze dat doet hebben we nooit geweten en als je haar juist benaderd kan je er het kleinste kind op zetten (ik heb er op leren rijden) maar haar moeder was ook zo'n venijn... := Eigenlijk zouden deze daders eens zo'n paard moeten tegen komen...
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 29-05-11 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:54

ik hoop maar dat het arme bessie niet te veel heeft geleden. Dit wens je niemand toe, dier of mens!

Maaike_Kealy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:54

mijn god wat erg!
wat zwak, zielig, triest en ga zo maar door.
je wordt gewoon misselijk bij 't idee.
wat wat bezielde ze dat zo zo iets flikken!!

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:55

Gisteravond heb ik het met een vriendin gehad over de mishandelingen de laatste tijd. En nu wéér een geval....

Wat een drama, je durft je paard bijna niet meer buiten zetten. Ik zou mn paard geloof ik in de huiskamer zetten....

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:56

DeMolenhoek schreef:
Ik begin met het idee te spelen om camera's op te hangen, aan de stal ook een bordje te hangen: U word gefilmd... Ik weet niet wat ik anders nog zou kunnen doen...

dat is ook het eerste wat ik dacht, ga het zeker weten doen ook, heb nog een camera liggen hier,
bordje wordt nu echt wel aangeschaft!

waarom, waarom, waarom... ;(
ik hoop echt dat de politie zijn best doet om die idioten te pakken,
paardeneigenaren: nu nog meer opletten!!

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:57

waarom |(

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:57

DeMolenhoek schreef:

Hang de camera dan maar op een plaats waar ze hem óf niet zien hangen óf niet aankunnen, een doek erover gooien is snel gebeurd.
Daarbovenop geloof ik dat men mensen niet kan veroordelen met als bewijs videobeelden, geloof dat dit enkel in openbare ruimtes en winkels etc mag. Correct me if I'm wrong, zo heb ik het gehoord.

Wat niet wegneemt natuurlijk dat ik ook wel voor camera's te vinden ben, gelukkig staan mijn paardjes op de weide onder toezicht.

Anouk146

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 14:01

Ayasha schreef:
als ik dit soort dingen lees denk ik dat die merrie van mijn stiefvader nog het beste af is benader die verkeerd en nog voor je een meter bij haar in de buurt bent schopt ze je dusdanig dat ik vrees dat je niet meer zelf op staat. Waarom ze dat doet hebben we nooit geweten en als je haar juist benaderd kan je er het kleinste kind op zetten (ik heb er op leren rijden) maar haar moeder was ook zo'n venijn... := Eigenlijk zouden deze daders eens zo'n paard moeten tegen komen...

dat is heel fijn dat dat paard geen vreemden in de buurt laat maar ieder paard kan helaas gedrogeerd worden :( Als ze iets lekkers in de wei gooien met een middeltje erin..weinig paarden die dat niet opeten denk ik.
Echt ziek dit..geen woorden voor..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 14:04

sanne_146 schreef:
Ayasha schreef:

dat is heel fijn dat dat paard geen vreemden in de buurt laat maar ieder paard kan helaas gedrogeerd worden :( Als ze iets lekkers in de wei gooien met een middeltje erin..weinig paarden die dat niet opeten denk ik.
Echt ziek dit..geen woorden voor..

Eh dat verwachtte ik al, maar dat hebben we geprobeerd voor de smid en na pasta 3 kwam ie er nog niet aan :=
Echt al ik haar niet zou kennen, zou ik het niet geloven maar.... Gelúkkig blijven haar hoeven om een of andere reden zonder smid gewoon goed (ze kunnen er naar kijken maar aankomen niet :+) anders hadden we echt een probleem..