Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Vreselijk. Maar hoe kan dit nou?? Een paard rent toch weg of rukt zich los als je dit doet? Hoe kan je dan doorgaan? Hoe kan dit?
Eponastable schreef:Suzanne F. schreef:Vreselijk. Maar hoe kan dit nou?? Een paard rent toch weg of rukt zich los als je dit doet? Hoe kan je dan doorgaan? Hoe kan dit?
Ik vraag me ook af hoe ze zo iets kunnen doen in het donker...
DeMolenhoek schreef:Ik begin met het idee te spelen om camera's op te hangen, aan de stal ook een bordje te hangen: U word gefilmd... Ik weet niet wat ik anders nog zou kunnen doen...
DeMolenhoek schreef:Ik begin met het idee te spelen om camera's op te hangen, aan de stal ook een bordje te hangen: U word gefilmd... Ik weet niet wat ik anders nog zou kunnen doen...
Ayasha schreef:als ik dit soort dingen lees denk ik dat die merrie van mijn stiefvader nog het beste af is benader die verkeerd en nog voor je een meter bij haar in de buurt bent schopt ze je dusdanig dat ik vrees dat je niet meer zelf op staat. Waarom ze dat doet hebben we nooit geweten en als je haar juist benaderd kan je er het kleinste kind op zetten (ik heb er op leren rijden) maar haar moeder was ook zo'n venijn...Eigenlijk zouden deze daders eens zo'n paard moeten tegen komen...
sanne_146 schreef:Ayasha schreef:als ik dit soort dingen lees denk ik dat die merrie van mijn stiefvader nog het beste af is benader die verkeerd en nog voor je een meter bij haar in de buurt bent schopt ze je dusdanig dat ik vrees dat je niet meer zelf op staat. Waarom ze dat doet hebben we nooit geweten en als je haar juist benaderd kan je er het kleinste kind op zetten (ik heb er op leren rijden) maar haar moeder was ook zo'n venijn...Eigenlijk zouden deze daders eens zo'n paard moeten tegen komen...
dat is heel fijn dat dat paard geen vreemden in de buurt laat maar ieder paard kan helaas gedrogeerd wordenAls ze iets lekkers in de wei gooien met een middeltje erin..weinig paarden die dat niet opeten denk ik.
Echt ziek dit..geen woorden voor..