SGWuppie schreef:Nou en? Het is toch geen recht om vlees te kunnen eten of wel dan? Ik ben goedverdienend, maar ik eet geen vlees. Niks aan het handje hoor! Dan zouden de slechtverdienenden misschien 2 x in de week vlees moeten eten ipv elke dag.
Maar jij hebt de keuze of je wel of niet vlees wilt eten, daarnaast vlees is gewoon gezond en hoort bij een gezonde voedingpatroon
SGWuppie schreef:En waarom niet? We kunnen echt niet nog decennia lang doorgaan op de manier zoals nu vlees geproduceerd wordt. Mensen zoals jij dragen echter inderdaad niet echt bij aan een verbetering van het dierenwelzijn. Dat jij vlees lekker vindt en bereid bent daarvoor een dier te laten doden, kan ik misschien nog begrijpen. Dat je bereid bent een dier daarvoor een miserabel leven te laten leiden, begrijp ik dan weer niet.
Er worden wel weer andere manieren gevonden om goedkoop vlees te produceren, dus misschien gaat het niet op deze manier door maar wel weer op een andere manier...
We zijn nou eenmaal met teveel mensen op de wereld om iedereen een plekje te geven met een weilandje voor een scharrelkip/koe en varken en paard...