Bandida schreef:Een combinatie van exporteren en opeten denk ik.

Italie gaat t druk krijgen, heb je twee vliegen in 1 klap
K zie al iemand aankomen dat ik mijn bejaarde dame moet inleveren voor de export of slacht.. Hell No..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cer schreef:K zie al iemand aankomen dat ik mijn bejaarde dame moet inleveren voor de export of slacht.. Hell No..
Vadalma schreef:@Bandida: denk je echt dat de regels worden nageleefd als er geen handhaving plaatsvindt?

MamboBeach schreef:Cer schreef:Dus dan komt iemand naar me toe die zegt dat ik mn paard moet inleveren voor uitzetting of dood?
Is toch een beetje hypocriet?
Slachten is zielig, maar heel de dag op stal gehouden worden is niet erg?

MamboBeach schreef:Is toch een beetje hypocriet?
Bandida schreef:Vadalma schreef:@Bandida: denk je echt dat de regels worden nageleefd als er geen handhaving plaatsvindt?
In goede stallen wel. En daar ligt dan je eigen verantwoordelijkheid als klant: breng je paard onder in een goede stal, eis ruimte voor je zuurverdiende geld, en stop met de laagkwalitatieve schoendozenmaneges te voeden.
Blijft over om te controlleren: schoendozenmaneges die niet uit zichzelf (voor de klanten!) aanpassingen gaan doen. Dat gaat nog wel te overzien zijn.
Cer schreef:MamboBeach schreef:Is toch een beetje hypocriet?
Nee hoor, slachten is helemaal niet zielig. Maar tot nu toe mag je je paard houden op deze manier, en er zijn mensen die dat doen, best veel, wat moeten zij met hun paard? En het ligt er helemaal aan hoe 'men' die 4 uur ingevuld ziet. Buiten? Vrije beweging? Lessen lopen?
Cer schreef:Nee hoor, slachten is helemaal niet zielig. Maar tot nu toe mag je je paard houden op deze manier, en er zijn mensen die dat doen, best veel, wat moeten zij met hun paard? En het ligt er helemaal aan hoe 'men' die 4 uur ingevuld ziet. Buiten? Vrije beweging? Lessen lopen?