Ok, begrijpelijk en helder.
Ik vind het alleen wel lastig om te zien dat iemand wordt aangevallen op een goede daad. Ik kan me niet voorstellen dat het verkeerd bedoeld is. Wel dat het verkeerd overkomt. Aan de andere kant, als zij er niet was geweest hadden de paarden niet meer geleefd of nog steeds in ellende gezeten. Daar ga ik tenminste maar even vanuit. Iedereen die bereid is om de handen uit de mouwen te steken en andere te helpen (dier of mens) zouden we in deze maatschappij op handen moeten dragen ipv te kijken naar wat er qua regeltjes en overzicht misschien wel of niet klopt.
Dan ben ik heel zwart wit. Heeft zo'n dier het goed, dan is het goed!
Ik wilde dat ik zo onbaatzuchtig was om zoiets op te zetten want ik kan me niet voorstellen dat je er rijk van wordt om paarden te houden....
daar zijn zoveel middelen voor ik neem aan als de hoeven al niet fatsoenlijk worden behandeld, zal dat zijn gebit wel niet veel beter zijn misschien lig daar al een oorzaak voor magerheid.
, en ja daaruit blijkt dus ook dat alles belangeloos gaat. Nu komt het over alsof ik dikwijls paarden verkoop. Ook hierin kan ik jullie teleurstellen. Buiten mijn eigen fokproducten is er nog geen enkel HACH paard geplaatst of verkocht. Nee, ook niet naar het slachthuis verdwenen.