@Lusitana, ik neem het over, onbeschoft dat je oordeelt over mijn kennis terwijl ik alleen mijn mening uit en mijn kennis reikt ver 
Ik opper juist ook dat het lot van de vrouw me aangaat en dat ik ten harte hoop dat het goed komt, lezen graag!
Helaas is de v voor rouw weggevallen waardoor je er wss overheen gelezen hebt!
Iedereen mag zijn mening noemen en het is niet nodig die alleen maar tegen te spreken met beledigingen of oordelen over mijn kennis waarvan jij kennelijk geen kennis hebt 
Verder mag ik dat best opperen, IK vind het afschuwelijk en dat mag ik inden, voor mij is dit beulerij dat anderen dat niet vinden prima maar resect hebben m=oor elkaars meningen is er niet meer bij geloof ik?
Verder is er ergens ook verteld dat het wss door overbelasting stress en hitte is gekomen......
Loes'sCorner schreef:Ten eerst vind ik dit soort rtaferelen alleen al afschuwelijk, dit gaat nbergens over......racen voor de lol in een zandbak met ongelijke akkerbodem en ongetrainde ( veelal ) paarden en dit weer, vele zonder cap waar ben je dan als organisatie eigenlijk, echt gadverdamme!!
En dan dat arme dier, ik hoop ten harte dat het met de rouw goed kiomt maar dat arme beest.....en als het kllopt over de leeftijd en alles an het dier dan kun je het imo behandelen als dierenmishandeling!!!
Dit heeft niet met conditie te maken, als een dier niet word gebruikt doe je dit niet, uberhaupt niet vind ik maar dat is mijn mening, echt afschuwelijk dit!!
Laatst bijgewerkt door Woody2015 op 25-04-11 18:12, in het totaal 5 keer bewerkt