Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flickr schreef:![]()
Ik hoop dat 't niet verplicht wordt, want het is 1) spuug lelijk. 2)veels te duur. 3)Denk dat meeste mensen veel liever met een cap gaan rijden, en het zou wel jammer om in de grand prix iedereen te zien rijden met een cap. Hoedje hoord er toch echt wel bij.
KarinvdM schreef:Jammer dat er geen foto's bij staan van een iemand die zo'n helm draagt. Volgens mij rijd je compleet voor joker met zo'n lelijk tuigje aan je hoedje.![]()
Ik bedank er in ieder geval voor, dan liever een gewone helm!
*typo
Cayenne schreef:U vraagt, Cayenne draait:
Volgens mij wel een iets ander model?
Edit: nee, blijkbaar toch hetzelfde model maar samengesteld met ander kleur kinbandje, ff opgezocht
Valencia2002 schreef:Cayenne schreef:U vraagt, Cayenne draait:
Volgens mij wel een iets ander model?
![]()
![]()
![]()
Is dit echt zo'n hoedje? Dan vind ik hem namelijk nog lelijker als op de foto in de OP
Citaat:De veiligheidshoed is echter niet goedkoop.
De prijzen varieren namelijk van 1545 tot 4400 euro.
ylva schreef:En is hij dan in leuke kleurtjes te krijgen, ik krijg namelijk gelijk het beeld voor ogen van ruiters die er allemaal zo bijlopeneen "hoofd waar ga je met dat lijf naartoe" idee....
Als ik de post ergens boven me geloof, dat het originele hoedje niet zo groot en lomp is, dan kan ik me eigenlijk nog steeds niet voorstellen dat je met 1 aankoop klaar bent. Een normale cap moet toch ook om de zoveel tijd vervangen worden ivm veiligheid, dat lijkt mij dan ook gelden voor het binnenwerk van een hoedje. Wat gaat dat dan wel niet kosten... die jaarlijkse controle is vast ook niet gratis, dus al met al kan je er nog aardig wat euros bij optellen om met zo'n hoedje te rijden.