ahhh jammer!!!! loop samen met mijn vriend(ook bokker) de City Run in hilversum voor het goede doel..
veel plezier iedereen!!
GeraldineVD
Geplaatst: 11-04-11 19:16
Dan heb ik een idee voor alle noordelijke bokkers: kom samen op 7 mei in de hjc manege in tolbert. Dat kost je een tientje maar heb je wel topshowavond die helemaal naar kika gaat. Kun je stal Laarakkers en nog meer paardentoppers en hollands got talent zangers ook zien! hier is de website www.paardentoppersvoorkika.nl Lijkt me leuk als bokkers ook gaan en bv een zelfde kleur shirt ofzo aandoen? Of ben ik te Brabants bezig, ik denk het niet. Ik vindt die noorderlingen wel echt gaaf hoor.
De Nieuwsredactie zoekt nog een of meerdere Bokkers die een stukje willen schrijven van hun beleving tijdens de (Efteling)dag. Ook foto's mogen opgestuurd worden. Je kunt mij (of een van de andere redactieleden een pb sturen). Geen idee waar je over kunt schrijven? Geen probleem, wij zijn niet zo heel moeilijk. Gewoon wat je gedaan heb, wie je gemeet heb, wat je gegeten heb, hoe je bijv. gereisd heb, of je nog gekke dingen heb meegemaakt. Noem maar op.