Ik word hier zo verdrietig van, hoe kunnen zulke mensen in hemelsnaam met zichzelf leven?! Om zo'n klein weerloos diertje uit te hongeren en aan z'n lot over te laten...
het is toch te gek voor woorden dat dit nog steeds gebeurt!!!!!! dit soort lui moeten ze levenslang opsluiten!!! ze moeten hier eens net zo hard gaan optreden als in amerika arm arm dier rust zacht...
Hoe ze weten dat hij er drie dagen lag dat weet ik niet. Maar meisje die ik ken had de pony zien liggen en direct politie opgebeld en vervolgens dus ook de dierenbescherming oid. en 'savonds stond het bericht al online op nu.nl dus is vrij snel gegaan allemaal!
Volgens de krant was het veulen van een handelaar, dus wie een 27 of 29 jarige handelaar uit Zwolle en omstreken kent, let op want misschien is het deze kerel wel.
TuttiFrutti_
Geplaatst: 01-04-11 12:40
Ongelooflijk dat dit in Nederland zomaar kan..Mensen die zo iets doen moeten ze veel harder aanpakken. Ik noem het eigenlijk geen mensen meer...arm ding. Nederland moet eens naar Amerika kijken, daar is het beter geregeld.
Lievemensjes
Geplaatst: 01-04-11 12:43
Wat een lief ding zeg! Ik hoorde het. Die hondjes ook al zo zielig
Ik snap de dierenbescherming wat betreft de hondjes ook niet, een half jaar geleden zijn ze er voor het eerst geweest, daarna nog een keer en nu pas in beslag genomen, dikke kolder, gewoon een week de tijd om de situatie te verbeteren of anders de dieren uit zo'n situatie weghalen.
angell81
Geplaatst: 02-04-11 08:12
bigone schreef:
Volgens de krant was het veulen van een handelaar, dus wie een 27 of 29 jarige handelaar uit Zwolle en omstreken kent, let op want misschien is het deze kerel wel.
Dacht in het krantenartikel te lezen dat het om een vrouw ging?