Gefeliciteerd iedereen! Ik vind het zo bijzonder dat er zoveel mooie boktpaardverhalen zijn. Ieder paard heeft weer zijn eigen bijzonderheid en dit is zeker een mooi lijstje
En toch mis ik ook Taco, maar ook Silence... Maar ik zou ook niet kunnen zeggen voor wie zij plaatsvervangend hadden moeten zijn! Vind dat ze allemaal een plekje dubbel en dwars verdiend hebben of waard zijn!
supersnuitje
Geplaatst: 14-03-11 15:01
Gefeliciteerd allemaal! En super gefe KIM!
corientjuhh
Geplaatst: 14-03-11 15:07
Gefeliciteerd iedereen En Tineke en Kim met de 1e plek Ik ga er 27 maart naar toe heb er zin in Ken alle paarden wel Op nummer 5 die vind ik leuk het is echt net een konijntje haha
Rivano, Dak hoort gewoon in dat rijtje thuis. Wsa ook het eerste paard wat in mn gedachten kwam toen ik die vraag las
Tien, gefeli met je eerste plek met Kimmes!!! En de anderen natuurlijk ook!
Manda
Geplaatst: 14-03-11 15:56
Iedereen gefeliciteerd!
Wat ontzettend leuk dat Nine er ook tussen staat! Heel erg bedankt allemaal! Toen ik destijds het topic van mijn drachtige paardje starte had ik nooit gedacht dat het allemaal zo´n indruk zou achterlaten, nogmaals ontzettend bedankt voor het meeleven!!
Nine wordt 15 april 1 jaar en ik zal dan voor het laatst in kraamstal nog een mooi topic maken met een terugblik op alles . En daarin komen ook de mooiste foto´s van de laatste loodjes van de mama van Nine, samen met haar vriendin Nijn.
Kelly_Taco
Geplaatst: 15-03-11 09:10
De verhalen van Fighter en Dak kan ik me nog goed herinneren.. Bij alle paarden in de top 10 denk ik: ja terecht
Liiisaaa
Geplaatst: 15-03-11 13:48
Jeetje wat leuk zeg! Iedereen gefeliciteerd!
En wat leuk dat Nibbit erin staat, iedereen bedankt voor het stemmen. Wat een eer!! Kim is voor mij ook een terechte nummer 1, vooral dat trailer slopen doet het 'm.