Alane schreef:ja en????
hoefsmid dient oproepbaar te zijn... is hij dat niet zorgt hij maar voor vervanging....
het is een regel die niet ik bedacht heb... en ook een regel die niet voor niets bestaat.
Als ik me inschrijf voor een wedstrijd en om welke reden niet kan starten dan moet ook ik betalen...
smid moet oproepbaar zijn, en nergens staat waarom of waarom niet.
en of een organisatie je mag weigeren voor een wedstrijd???
dat je dan per ongeluk altijd net op de wachtlijst terecht komt is een ander verhaal, maar of ze je zomaar mogen bannen of niet inschrijven, daar kan ik niets over terug vinden.
de aktie van de moeder verdient geen schoonheidsprijs, maar enerzijds heeft ze wel gelijk... inschrijfgeld betaald, regels zeggen smid moet op oproepbaar zijn, en er komt geen smid....
en als je wilt stellen en alsen:
voor hetzelfde geld staken er nog nagels uit of hangt het ijzer er nog gedeelte onder of wat dan ook, wordt er een smid gevraagd en die komt niet opdagen...
met gevaar voor het paard sta je te wachten en kan ik me voorstellen dat je dan niet vrolijk blijft....
Ach als jouw paard in de wei loopt en er is heel de dag niemand die er zicht op heeft en er gebeurd iets met losse nagels of weet ik veel wat kom je er ook savonds pas achter. Beetje ver gezocht. Ik heb altijd zelf spullen bij als ik op wedstrijd ben, een tang en hamer...zo kan ik zelf altijd iets..