Rath en Totilas voor de eerste keer aan start in Hagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anais96

Re: Rath en Totilas voor de eerste keer aan start in Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 23:10

Ik lees dat er een paar toch er nog niet zo goed tegen kunnen dat Totilas weg is?
Wees toch blij voor die knul! Hij krijgt vast al genoeg commentaar over zich heen.
Als ik Totilas zou mogen rijden zou ik lekker schijt aan de wereld hebben. Maar ik denk dat hij er zo ook wel over denkt.
Ik wens ze iig super veel succes en dat ze samen maar een geweldige tijd hebben!

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 17:49

Ja inderdaad, jeetje die jongen is nog jong, iedereen heeft een kans nodig om zich te kunnen bewijzen, en so what als hij nou niet super scoort? ik verwacht niet dat hij de eerste keer meteen op no 1 staat hoor..
vind het eigenlijk best vervelend voor hem dat er zoveel negativiteit is, kan hij toch niets aan doen? hij is gewoon als rijder genomen, en heeft niemand wat misdaan. Nou ik hoop dat ie een super rit gaat maken! :D

pip_nijn6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 18:18

Rath is een zeer talentvolle ruiter en hoe dan ook...
Het wordt vast weer kippevel om naar te kijken

LadyLaguna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 12:05

Ben heel erg benieuwd hoe de combinatie het gaat doen.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 14:53

easygoing schreef:
easygoing schreef:
Wat ik me serieus afvraag he is of Alexander Rath het ook gedaan zou hebben als zijn stiefmoeder niet de rechten gekocht zou hebben? Zou er ook niet een enorme druk van thuis zijn?

Ik quote mezelf even want ben erg nieuwsgierig hoe jullie hierover denken.

Geen idee, ik ken ze niet persoonlijk en ken de thuissituatie niet...

Voor hetzelfde geld doet stiefmoeder het om in de smaak te vallen bij de stiefkindjes en maakt het haar niet uit of hij nou eerst of laatste wordt (jaja, ik maak er wel een goed soap verhaaltje van hoor :+ )

Persoonlijk denk ik dat hij het meeste druk zal ervaren van Dhr. Shockmolle (of hoe je dat ook schrijft) en van de Duitse bondcoach. Zoals al gezegd werd, dit paard werd gekocht met het idee van 'if you cant beat them, buy them' en wordt er verwacht dat ze met deze combinatie Duitsland wel weer op de kaart kunnen zetten.

Als Paul S. geen vertrouwen had gehad in deze combinatie om op wereld niveau te kunnen presteren, dan had zijn stiefmoeder nog zoveel geld neer kunnen leggen maar dan hij toch echt pech gehad....

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 21:43

Ben erg benieuwd naar deze nieuwe combinatie. Toch vind ik het erg jammer voor Edward Gal en denk dat het moeilijk wordt hem te overtreffen!