Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elin_ schreef:Tsja die mensen leven er natuurlijk al veel langer dan wolfen!
Hebben ook zeker niet hun gebied ingepikt
Neeeeeehhh hoe kom je erbij! die mensen leven daar al langer en mogen al het gebeid nemen dat ze willen.
Tsja mensen willen nou eenmaal alles hebben en wat ervoor opgeofferd moet worden intereseerd ze geen bal.
Elin_ schreef:toch zijn er wel genoeg mensen om de acties zoals (gruwelijk) doden v/d wolfen.
Dus lijkt me toch dat er ergens een fout zit ?
RianneH schreef:Elin_ schreef:toch zijn er wel genoeg mensen om de acties zoals (gruwelijk) doden v/d wolfen.
Dus lijkt me toch dat er ergens een fout zit ?
Meid, wat ben jij naïef. Een dier is onderschikt aan de mens, of je het nou leuk vind of niet. Wij staan aan de top van de piramide en hoe hard het klinkt, dieren zullen altijd moeten wijken voor onze levensstijl. Of in dit geval voor het leven van een volk.Dan is er uiteraard de vraag hoe diervriendelijk je dat wilt doen. En dan ben ik het er best mee eens dat daar grenzen zijn. Maar wat betreft het verdedigen van een volk en hun levensstijl, dan zullen mi die 400 wolven moeten wijken
Interessanter lijkt mij de vraag hoe het kan dat zo'n grote groep wolven zich heeft verzameld? Want een grote roedel lijkt me niet perse voordeliger wanneer er al voedsel gevonden wordt (tenzij het een dorp als deze is)... En wanneer er al honger heerst, hoe kan die groep dan nog zo groot zijn dat 400 dieren over blijven.
ajockeydream schreef:oeps zelf eet ik ook koeien. Maar blijf van ze af. of verdoof ze en zet ze hier uit
![]()
Appy_Powerr schreef:En hoezo worden ze teruggepakt? Wat hebben ze daar misdaan?
Ik snap wel wat ze ermee bedoeld hoor.
Mensheid staat bekend om zijn horrorpraktijken mbt dierenwelzijn/dierenleed/mishandeling and so on...
Hoevaak lees je wel niet dat haaien een surfer dood hebben gebeten en vervolgens gaat men vissen op haaien en vangen ze er weet ik het hoeveel? Kijk naar Steve Irwing, gestoken door zo'n Stingray/Manta/Rog, wat doet de mensheid?? Vang ze allemaal en moord ze zoveel mogelijk uit.
Mensen boven alles blijkt volgens Rianne, en daar past bovenstaande dan dus ook wel bij (alleen ik sluit me daar niet bij aan):
Een dier is onderschikt aan de mens, of je het nou leuk vind of niet. Wij staan aan de top van de piramide en hoe hard het klinkt, dieren zullen altijd moeten wijken voor onze levensstijl.