Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm_inc schreef:Wat ik hier echt niet begrijp (ben zelf van Boechout), is waarom de politie een zogenaamde paardenfluisteraar uit Bornem oproept, terwijl er in de buurt meer dan genoeg mensen professioneel met paarden bezig zijn. Daarnaast hebben ze ervoor gekozen om het paard op te laden en naar Bornem te vervoeren, wat rekening houdend met het verkeer gemakkelijk een half uur tot 40 minuten rijden is. Pal aan de Vremdesesteenweg is een manege. Had het niet beter geweest het dier daar in een stal te zetten? Zo hadden de problemen in de trailer op de autosnelweg in ieder geval vermeden geweest ...
Storm_inc schreef:Het was afgelopen zondag, vlak voor de middag. Ik woon zelf in de straat van de manege, dus rond dat uur is hier meer dan genoeg beweging en hulp voorhanden. De politie heeft alle mogelijke straten die uitgaven op de Vremdesesteenweg afgezet, zodat verkeer niet meer doorkon, maar we wisten niet wat er aan de hand was (anders was ik zelf wel gaan helpen). De desbetreffende manege heeft genoeg manegepaarden staan die eventueel wel een dagje op de wei kunnen zodat er een stal vrij is, lijkt mij dan toch...