Zon geweldig knap paard Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
petraaken schreef:Michael1104 schreef:alsof dit de totilas is die we straks in de ring zullen zien, mensen het was hun eerste voorstelrondje.
NL heeft te weinig zekere combinaties om te zeggen dat er even goud gewonnen gaat worden.
Duitsland net zo goed want ook daar kunnen de ruiters zich blesseren of de paarden zich blesseren op het allerlaatste moment. Niets is zeker zolang de proeven niet zijn gereden.
Zidore schreef:denk niet dat schockedinges hem daar aan gaat wagen, springen
maar hij moet wel heeeel veel merries dekken wil hij het aankoopbedrag er uit halen
hoop dat nu eindelijk eens wat meer mensen de fam. visser gaat begrijpen
snap dus ook niet zo goed dat hij de prijs heeft opgeschroeft
ja snap wel dat hij het er uit moet krijgen
maar denk niet dat mensen nu in de rij staan voor een rietje van toot
als het goedkoper zou zijn dan zou het voor toot niet aan te maken zijn hihi
.... 
Thomas schreef:haha die hanspeter vergeet Adelinde gewoon bijna, terwijl zij nu de No. 1 troef van NL is...
vind het trouwens een walgelijke vent maar dat mag ik niet zeggen natuurlijk
!!daniella74 schreef:Het was dan ook sarcastisch bedoeld....
MMB sleepte er in haar beste jaren volgens mij iets van 1,zoveel miljoen aan prijzengeld uit, moet Totilas igg minimaal 10 jaar springen. En is de belastingdienst nog nie tlangs geweest.
Adil schreef:daniella74 schreef:Het was dan ook sarcastisch bedoeld....
MMB sleepte er in haar beste jaren volgens mij iets van 1,zoveel miljoen aan prijzengeld uit, moet Totilas igg minimaal 10 jaar springen. En is de belastingdienst nog nie tlangs geweest.
Verkoop sportrechten, dekgeld, prijsgeld, verkoop nakomelingen door PS zelf (geen kosten voor dekgeld = hogere winst), sponsoren, geldinbrengst door reclame (Kijk, PS hoeft alleen maar een mooie "Totilas-Trense" te ontwikkelingen en genoeg mensen die weer zo'n ding kopen...).
En dan nog maar te denken aan de enorme reclame voor het Gestüt van PS zelf...!![]()
Mwah, ik denk het geld er eerder uit is dan men zou vermoeden
vur schreef:Ik heb een stuk training gezien van Matthias en Totilas en dat zag er erg goed uit vond ik. Super mooi op lengte, super mooi doorgesprongen wissels en heel fijn door het lijf. Nu bij de presentatie zat er wat veel spanning op en drukte hij zijn neus wat over de teugel waardoor het ruggebruik minder was. Daardoor kwam het achterbeen soms niet mee en leek het wat rommelig. Maar, sorry hoor, de reacties hierop vind ik echt te overdreven. Matthias heeft tijd nodig om een combinatie te vormen. Ik vond het juist voor hem spreken dat hij ondanks de spanning Totilas niet strak vasthield met zijn handen, maar heel vriendelijk bleek rijden. Ik had juist het idee dat doordat Matt hem met minder hand reed, Totilas wat meer aan zijn lot werd overgelaten en dat hij moet leren hier wat meer op eigen benen te komen. Misschien hield Edward hem te veel aan de hand en hielp hij hem hier juist mee om in balans te komen. De tijd zal het leren of Totilas ook op eigen kracht wat meer in balans kan blijven. Ik heb hoop dat het goed komt. Geef hem minstens een jaar en dan zien we weer verder.