Ik zie het al voor me pony over de finish en baasje aan de beademing!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marieminime schreef:ja dat zou ik echt gaaf vinden als zo een club zou komen, heb zelf alleen geen locatie om het bv een paar keer per jaar te organiseren, anders was dat wel leuk geweest en had ik me er wel in willen verdiepen om zoiets te organiseren
Toushie schreef:marieminime schreef:ja dat zou ik echt gaaf vinden als zo een club zou komen, heb zelf alleen geen locatie om het bv een paar keer per jaar te organiseren, anders was dat wel leuk geweest en had ik me er wel in willen verdiepen om zoiets te organiseren
Locaties zijn denk ik wel te realiseren.
maar de rest is best veel werk.
Ik geef zelf opvoed cursussen voor honden en wil later ook behendigheid gaan geven en vind clickeren met mijn paard ook super ( ze kan wel alleen nog op commando iets aanraken
) Vind dit echt top!
lijkt me ontzettend gaaf om dit te doen, maar op het gras zou het wel moeilijk zijn om zijn aandacht erbij te houden, haha, verder is hij wel op mij gericht, ik denk dat hij dit ook ontzettend leuk zou vinden
Dat is in de omgang ook net een hond, en we springen wel vaker los, wandelen buiten zonder dat ik haar vast heb, en probeer ook met d'r te slalommen. Ben benieuwd of er hier ooit zoiets in de buurt gaat komen!