Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:owhjee, daar komt ie weer... en waar is jou mening op gebaseert [naam]? Kan je die met goede argumenten onderbouwen?
ilse86 schreef:Zou het? (experts, help?) Ik weet wel dat ik kan voelen of er nog extra power in mijn paard zit voor nog een versnellinkje (of wanneer ze lopen te 'klooien' of echt moe zijn) dus dan denk ik als leek dat een goede geoefende jockey dan vast ook wel wat extra gevoel op dat punt heeft...Het is sowieso moeilijk om te vernemen wanneer je paard verzuurt. (lijkt me)
joopie7 schreef:Ik merk dat op bokt altijd stellig beweerd wordt dat je max 3 keer per race mag slaan, maar is dat wel zo? Volgens mij verschild het namelijk per afstand, en maakt het ook verschil hoevaak je mag slaan op het einde en aan het begin voor de race. En als ik wat rondzoek op internet komt het getal eerder richting de 10 dan richting de 3
joopie7 schreef:Ik merk dat op bokt altijd stellig beweerd wordt dat je max 3 keer per race mag slaan, maar is dat wel zo? Volgens mij verschild het namelijk per afstand, en maakt het ook verschil hoevaak je mag slaan op het einde en aan het begin voor de race. En als ik wat rondzoek op internet komt het getal eerder richting de 10 dan richting de 3
petitparis schreef:idd zweep mag maar beperkt aantal keer gebruikt worden en dacht dat het zwaaien oof vnl voor het geluid was om de paarden nog wat meer op te hitsten, want idd op het einde denk ik ook niet dat je een paard nog kan motiveren door het pijn te doen...
aanleuning schreef:petitparis schreef:idd zweep mag maar beperkt aantal keer gebruikt worden en dacht dat het zwaaien oof vnl voor het geluid was om de paarden nog wat meer op te hitsten, want idd op het einde denk ik ook niet dat je een paard nog kan motiveren door het pijn te doen...
Wat te denken van de longbloedingen. Afschaffen deze vlucht racen!.