Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elin_ schreef:Ben ik nou de enige die vind dat iedereen zich een beetje aanstelt?
Het is ''de eerste van'' ja.. ,maar iedereen vind het een schatje etc en veel mensen reageren hier ,tewrijl bij itp bij kraamstal toch soms heel wat minder gereageerd![]()
Ik vind het ook een lief veulen ,maar die totilas gekte mag nu wel een beetje minderen
Zoals ook de reacties op 1 bokker die hem nog niet helemaal geweldig vond,... Die reactiesJullie worden allemaal wachters van ''de totilas bewaak groep''
![]()
*Staat alvast klaar voor alle reacties die nu moeten komen*
lisaislisa schreef:Ja ik denk het wel, want Totilas wordt niet voor niets ''the legend" genoemd in heel de wereld, als er dan een veulen van komt is het (lijkt mij) nogal logisch dat er veel mensen op reageren![]()
P_Tries schreef:Ben het zeker met je eens Elin.
Er wordt een hoop verwacht van de mini-totilasjes.. En daarom vind iedereen het een SUPER veulen!
Maar had je mij verteld dat dit veulen van redelijk onbekende ouders was, dan had dit topic natuurlijk niet zo gelopen.
Feit blijft dat de rage om Totilas dus nog absoluut niet over is.
Ik hoop voor fokkers en eigenaren dat ze mini - totilasjes het goed gaan doen..
VDB schreef:Dan zijn we de Lingh-hype zeker vergeten?
Die was ook helemaal hot.... Behoorlijjk wat dekgeld werd er gevraagd.
Nakomelingen zijn er geen super bijzondere van gekomen, niet bijzonder veel sperma-afname, ook niet bijzonder hoge bedragen op (veulen-) veilingen.(zeker niet in vergelijking met veulens van "gemiddelde" hengsten)
Totilas was een zeer mooie combinatie met Gal maar de Totilas-gekte gaat echt wel weer over.![]()
Hoelang heeft het geduurd toen Lingh "uit the picture" was?P_Tries schreef:Ben het zeker met je eens Elin.
Er wordt een hoop verwacht van de mini-totilasjes.. En daarom vind iedereen het een SUPER veulen!
Maar had je mij verteld dat dit veulen van redelijk onbekende ouders was, dan had dit topic natuurlijk niet zo gelopen.
Feit blijft dat de rage om Totilas dus nog absoluut niet over is.
Ik hoop voor fokkers en eigenaren dat ze mini - totilasjes het goed gaan doen..