Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:easygoing schreef:@Janine tussen zeggen en doen is ook nog verschil.
Euh... Ja, dus??
I don't really get the point...
easygoing schreef:Nou het punt is niet zo heel moeilijk hoor.
Ze kan natuurlijk wel zeggen dat ze een "kant en klaar" paard wil voor de aankomende evenementen maar het had ook zomaar zo kunnen zijn dat ze stiekem al een opvolger klaar had staan en met haar woorden een beetje de pijlen van haar en haar paarden af heeft willen wenden.
Eef_Bam schreef:Leuk voor Anky, hoop dat ze veel plezier en succes met dier krijgt!
Ik ben volgens mij wel de enige hier die hem echt niet mooi gebouwd vind, maar dat zal wel aan mij liggen.
Janine1990 schreef:easygoing schreef:Nou het punt is niet zo heel moeilijk hoor.
Ze kan natuurlijk wel zeggen dat ze een "kant en klaar" paard wil voor de aankomende evenementen maar het had ook zomaar zo kunnen zijn dat ze stiekem al een opvolger klaar had staan en met haar woorden een beetje de pijlen van haar en haar paarden af heeft willen wenden.
Op die manier... Ja, dat heb ik lang geloofd voor mezelf... Maar als dat het geval was geweest, denk ik dat we toch al wel íets hadden gehoord...
sheilarianne schreef:Haha geniaal... zo verliest NL een toppaard aan Duitsland, en zo doet NL hetzelfde bij Spanje! 1 pot nat allemaal! Zo zie je maar weer, NL is net zoals Duitsland. Waar een topper te koop is, gaat de ander er mee weg!