Lees ik net over gemiddelde Boktbezoeker? Pff, ben bijna twee keer zo oud ... heb twee eigen paarden ... in een Frans rusthuis.
OK, ik ben niet gemiddeld Gelukkig!
Fireheart
Geplaatst: 09-01-11 23:01
gefeliciteerd bokt
hahaha wat leuk,, ik sta in de statjes bij ''de gebruikers met de meeste berichten in 2010 waarbij alles meegeteld wordt'' ik geloof dat ik echt te veel achter de computer zit *gaat zich inschrijven bij afkick kliniek*
ik heb hier op bokt een stel super gezellige meiden leren kennen, en door vele leuke topics vaak de slappe lach gehad ik zal zeggen, op naar de volgende 10 jaar
Sodeletuut
Geplaatst: 09-01-11 23:02
Gefeliciteerd!!
WOW WOW WOW Bellatrix, 24/7 bokker?
Hihi ik mag trots zijn dat ik niet in de statjes sta.
Annash
Blogger
Geplaatst: 09-01-11 23:04
Hahahaha Bella het is niet te geloven!
Ik ben aan het denken geweest... een mooi Bokt-moment voor mij. Dat waren eigenlijk twee momenten. In 2005/2006 vormde ik een combinatie met de goedgekeurde Welsh NWR-hengst Rietheim's Hilbert. Op bokt had hij enorm veel fans. Toen ik op de Welsh dag in augustus 2006 afscheid moest nemen van deze knappe man wegens verkoop, was er door de groep bokkers op de keuring het één en ander geregeld. Ik ontving een prachtige beker van hen als herinnering aan mijn toppertje. Ik nam die dag afscheid van Hilbert en had geen contact met zijn nieuwe eigenaren.
Het verhaal gaat verder op 2 januari 2007. Die dag had ik een clinic meegereden van Coby van Baalen, een prijs die ik in augustus 2006 met Hilbert had gewonnen op onze laatste dag samen. 's Avonds werd het nog mooier: ik had een berichtje van ene Josephine uit Denemarken. Hilbert was haar nieuwe pony en via internet/bokt had ze mij gevonden en ze wilde graag contact krijgen met mij.