Wat ontzettend leuk, die oude voorpagina.
In het begin was ik niet zo enorm druk met bokt, vond het wel leuk maar was ook druk met mijn studie, werk en later mijn pony Joris. Maar inmiddels is het grootste gedeelte van mijn sociale netwerk gegroeid door bokt, paarden, kinderen...
Ik heb veel dingen meegemaakt, mijn bankrekening die gouden tijden beleefde in de Bokt voor Azie actie, die enorm uit de klauwen groeide

Het heeft me echt uren en uren gekost, tot diep in de nacht overzichten te maken samen met mijn toenmalige partner maar wat was ik trots toen het achter de rug was.

Mijn bankrekening weer ouderwets leeg, maar ik was vol trots, en liefde voor mijn lieve medebokkers die zo creatief meegingen in een ingeving, een plan, en het modteam dat ook keihard moest werken om dat geregeld te krijgen.
Het mama topic, waarin ik al jaren met een groep dames alle lief en leed deel. Er komen mensen bij, gaan mensen weg, komen weer terug (vaak als ze zwanger zijn haha)...we hebben geweldige meetings gehad maar ik reken ze echt tot vriendinnen.