Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
s0173957 schreef:Enorm zond van Vicky Smits met de geweldige merrie Daianira van haar blunder in de pirouettes (2,5 piroutte naar rechts gedraaid wat niet mag), al werd dat wel heel zwaar afgestraft. Anders ook een 70% proef imo.
Cayenne schreef:Op de vraag waarom zij de prestatie van Devroe beter vond dan van de vier uiteindelijk boven hem geplaatste combinaties antwoordde Withages met een knipoog: "Niets is beter dan een Belg", en zij vervolgde: "Daarnaast vond ik dat de muziek van Devroe vandaag in deze hal beter overkwam dan die van de andere combinaties. Van veel combinaties was de muziek slecht te horen en daardoor was het voor mij moeilijk om de interpretatie op de juiste wijze te waarderen".
MdM schreef:s0173957 schreef:Enorm zond van Vicky Smits met de geweldige merrie Daianira van haar blunder in de pirouettes (2,5 piroutte naar rechts gedraaid wat niet mag), al werd dat wel heel zwaar afgestraft. Anders ook een 70% proef imo.
Hier ga ik helemaal mee akkoord. Vond de kür van Smiths heel proper gereden, spijtig dat die fout zo hard werd afgestraft want zij is de Belgische amazone die ik het liefste bezig zie.
En Salzgeber heeft wel een machtig paardje, oké nog wat werk aan die piaffe maar verder vind ik het wel een heerlijke beweger.
s0173957 schreef:Mensen, Whitages zei dit met een DUIDELIJKE knipoog...
Djeezes, waar er hier op geneut wordt...Citaat:Daarnaast vind ik het ook een idioot argument dat de muziek niet goed overkwam, je geeft toch punten op wat je ziet, niet op wat je hoort?
Dat is nochtans net waar de kür om gaat...
Urielle schreef:Pieterr schreef:Ik was op de persconferentie in kwestie. Mariette W. heeft alleen gezegd wat er staat, maar zij heeft het eerste wel duidelijk met een figuurlijke knipoog gezegd. Al vond ik haar uitspraak ook iets té sterk. Maar de reacties hier zijn ook wat té sterk. Het was eerder een ironische reactie op de vraag vd Ndlse reporter.
Ik snap niet waarom er niet benoemd kan worden wat zij beter en minder vond
In de Paardenkrant lees je ook niks anders dan 'Huppeldepupje had haar paard er goed aanstaan en liet mooie verruimingen zien, maar de halslengte is nog een punt van aandacht,' lichtte jurylid Zusserdezootje toe.