bastiano680 schreef:Hoog niveau? 10 meter boven zeeniveau zeker
Over kinderlijke instelling gesproken. maar zeker een hoger niveau als deze opmerking.
Citaat:Brink heeft niet beweerd dat Ampere gek is, maar dat Ampere door te veel stress gek in zijn hoofd is geworden. Daar zit wel een verschil in. Dus het heeft denk ik meer te maken met de interpretatie van de lezer, en dat is altijd zonde. Ik ben in ieder geval blij dat een topruiter als Brink eerlijk zijn ervaring met de jonge hengst naar buiten brengt. Daarnaast is het prettig om te lezen dat hij Ampere de rust geeft die hij nodig heeft. En los van welke ruiter dan ook, kunnen veel mensen best wat leren van zijn uitspraken.
Brink heeft niet beweerd dat Ampere gek is, maar dat Ampere door te veel stress gek in zijn hoofd is geworden. Daar zit wel een verschil in. Dus het heeft denk ik meer te maken met de interpretatie van de lezer, en dat is altijd zonde. Ik ben in ieder geval blij dat een topruiter als Brink eerlijk zijn ervaring met de jonge hengst naar buiten brengt. Daarnaast is het prettig om te lezen dat hij Ampere de rust geeft die hij nodig heeft. En los van welke ruiter dan ook, kunnen veel mensen best wat leren van zijn uitspraken.
Dit is een normale beschaafde uitleg

Ik beweer niet dat er geen gekke paarden zijn (wat houdt trouwens in dat een paard gek is) , ik heb ze tenminste nog niet gezien en zie er toch wel een boel per jaar.
Laten we hopen dat we nog wat horen over Ampere met Brink en dan wel positief nieuws.