blijdatikrij schreef:(ik zit te fantaseren dat haar zoontje en dochtertje met hun liefste stemmetje vroegen: "ach mam, mag Whiz alsjeblieft blijven??? pleasepleaseplease?)
Palomino Quarters zijn inderdaad heel erg in trek bij kinderen.

|
|
|
V
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blijdatikrij schreef:(ik zit te fantaseren dat haar zoontje en dochtertje met hun liefste stemmetje vroegen: "ach mam, mag Whiz alsjeblieft blijven??? pleasepleaseplease?)
Niels schreef:WinBinChes schreef:Lezen is ook een vak.... Anky heeft altijd gezegd dat western hobby is. Een hobby waar ze verekte goed in is, mocht afgelopen jaar wel weer blijken..... jammer dat sommige dat niet kunnen hebben.
Wat heeft ze dan zoal bereikt dit jaar in de reining?
En dat paarden verslijten, dat valt nog wel mee? Ze heeft toch alleen die van Rieky gehad en Whiz?
Niels schreef:Niemand verwachtte iets, dus dan presteer je al snel boven verwachting. Daarnaast was haar score ok, maar geen score waarmee je kan winnen of er ook maar in de buurt komt. Dit was dan nog haar hoogste score, op andere shows zat ze ze nog een stuk lager.
Meedoen aan de wereldruiterspelen zegt niets over haar kunnen, eerder over de selectiemethoden.
Hartstikke leuk allemaal, want het is immers haar hobby, maar laten we wel even realistisch blijven. Zelfs de goede non pro's rijden eigenlijk standaard hogere scores.
LindyH schreef:blijdatikrij schreef:(ik zit te fantaseren dat haar zoontje en dochtertje met hun liefste stemmetje vroegen: "ach mam, mag Whiz alsjeblieft blijven??? pleasepleaseplease?)
Palomino Quarters zijn iderdaad heel erg in trek bij kinderen.![]()
|
|
|
V
Jasmijn76"
[quote="[***] schreef:WinBinChes schreef:Behalve dat ze meedeed aan de wereldruiterspelen en dat ze daar ook nog eens boven verwachting heeft gepresteerd stelt ook geen ene ruk voor natuurlijk![]()
Niemand verwachtte iets, dus dan presteer je al snel boven verwachting. Daarnaast was haar score ok, maar geen score waarmee je kan winnen of er ook maar in de buurt komt. Dit was dan nog haar hoogste score, op andere shows zat ze ze nog een stuk lager.
Meedoen aan de wereldruiterspelen zegt niets over haar kunnen, eerder over de selectiemethoden.
Hartstikke leuk allemaal, want het is immers haar hobby, maar laten we wel even realistisch blijven. Zelfs de goede non pro's rijden eigenlijk standaard hogere scores.
Niels schreef:Niemand verwachtte iets, dus dan presteer je al snel boven verwachting. Daarnaast was haar score ok, maar geen score waarmee je kan winnen of er ook maar in de buurt komt. Dit was dan nog haar hoogste score, op andere shows zat ze ze nog een stuk lager.
Anoeska schreef:[***] schreef:Niemand verwachtte iets, dus dan presteer je al snel boven verwachting. Daarnaast was haar score ok, maar geen score waarmee je kan winnen of er ook maar in de buurt komt. Dit was dan nog haar hoogste score, op andere shows zat ze ze nog een stuk lager.
Hmmm.. iets met beste stuurlui, en aan wal staan? Of was jij er ook bij in Kentucky?
Kaja schreef:LindyH schreef:Palomino Quarters zijn iderdaad heel erg in trek bij kinderen.![]()
|
|
|
V
Mijn excuses dan maar, ik vergis me wel vaker in het feit dat ik niet enkel met volwassenen in discussie ben op dit forum.
Hoe oud ben je?
Kaja schreef:Anoeska schreef:Hmmm.. iets met beste stuurlui, en aan wal staan? Of was jij er ook bij in Kentucky?
Natuurlijk niet, want volgens [***] stelt het niets voor, daar in Kentucky... is nog niet eens te vergelijken met een wedstrijdje voor non-pro's... Toch Niets?
sporter schreef:Dat hoeft niet om een mening te hebben.
Maar is wel handig als je een mening wil hebben die ergens op slaat
Niels schreef:sporter schreef:Dat hoeft niet om een mening te hebben.
Maar is wel handig als je een mening wil hebben die ergens op slaat
Ik zal niet beweren dat ik zo'n geweldige ruiter ben, maar ik durf wel te stellen dat ik toch net iets meer weet over de reining dan de gemiddelde dressuurruiters hier
Dus laten we het eens omdraaien, hoe weten jullie dan precies hoe het zit in de reining, zonder dat jullie ooit maar een show gestart hebben?
Marliesje schreef:Wie zijn al die mensen die in deze lijst onder Anky zijn geëindigd?
Hebben die zich allemaal ingekocht? Of mogen ze meedoen omdat ze zo'n mooie naam hebben?
http://www.alltechfeigames.com/ftp-pdf/REI_R_1.pdf