Niet DOOR de vrieskou
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jackgirl schreef:BarbaLala schreef:sneu, oudere paarden horen iig voor de nacht een lekkere warme stal te hebben, is veel beter voor de gewrichten.
en die had het dier niet ?
Brainless schreef:@Tita
Sorry was het even zat van "iedereen" die weet hoe slecht het paardje wel niet moet zijn verzorgd en men gaat er maar vanuit dat het beestje dag en nacht buiten liep, zonder de nodige verzorging.
Vandaar mijn "satirische modus" .
Brainless schreef:@Tita
Sorry was het even zat van "iedereen" die weet hoe slecht het paardje wel niet moet zijn verzorgd en men gaat er maar vanuit dat het beestje dag en nacht buiten liep, zonder de nodige verzorging.
Citaat:Een paard op leeftijd valt niet in ene om en kan dan niet meer overeind komen...als hij in goede conditie is gaat dat geleidelijk.
geerke schreef:Brainless schreef:@Tita
maar weet jij dan hoe het werkelijk zit?
Een paard op leeftijd valt niet in ene om en kan dan niet meer overeind komen...als hij in goede conditie is gaat dat geleidelijk.
Eerst moeite met recht komen na het rollen,ze blijven dan even zitten.En dan komt er inderdaad een keer dat het niet meer gaat.