Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adil18 schreef:scheepie schreef:Ik zat al op z'on reactie van Adil te wachten, waar blijft ze nou dacht ik.
Is al gezegd,maar je bent erg voorspelbaar Adil.
Maar goed, komt volgens mij door Duitse vlaggetje.
Nee, ik ben niet anti-duits. Heb duitsbloed in mijn aderen en kom er regelmatig. Heb er zelfs een paard naar verkocht en neee...hij heet geen Totilas.
Maar even ontopic: Waarom zou Anky het er moeilijk mee hebben?
Vind haar realistisch en ze is niet onsportief naar Matthias toe.
Voorspelbaarheid is niet erg, ik heb mijn menign en sta erachter.dat heeft niks met het duitse vlaggetje te doen, die ik er heb staan sinds het WK overigens, omdat ik al voor het Duitse elftal was toen ik in Nederland woonde
![]()
Ik heb overigens langer in Nederland gewoond dan in Duitsland en ben gewoon Nederlandse, ik woon nu alleen in Duitsland, ik snap het probleem niet echt.
Waarom ik denk dat Anky het er moeilijk mee heeft...? Ze zegt er zo overheen te stappen, maar hamert er tegelijk op dat "de Duitsers" Totilas hebben gekocht om zich weer omhoog te werken. Dat vind ik erg onprofessioneel om te vermelden en heb het idee dat haar dat erg dwarszit....Maar dat is gevoelsmatig en daarmee kan ik heel erg fout liggen! Overigens is die uitspraak op zich al fout....Het waren niet "de Duitsers", maar Paul Schockelmöhle, en ik denk dat hij Totilas in eerste instantie voor zijn eigen knip heeft gekocht
GaitMonster schreef:
Jasmijn76 schreef:GaitMonster schreef:
tja....en zo gaat Totilas eruit zien als een ordinaire geld
Elin_ schreef:En toch... Vind ik het niets.
Oooit heeft de vader van Rath zelfs gezegt dat Totilas een schande voor de dresuursport is etc
Als je het niet winnen kan dan maar kopen.
Dat is wat mij dwars zitvind het nogal ... naja ik houd dar gewoon niet van.
Maar dan zie je wel weer met geld kun je alles
Elin_ schreef:En toch... Vind ik het niets.
Oooit heeft de vader van Rath zelfs gezegt dat Totilas een schande voor de dresuursport is etc
Als je het niet winnen kan dan maar kopen.
Dat is wat mij dwars zitvind het nogal ... naja ik houd dar gewoon niet van.
Maar dan zie je wel weer met geld kun je alles