Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Oooh, ik zal die man ook niet veroordelen of zien als een vreselijke vent die zijn paarden mishandeld... Maar ik had persoonlijk mijn paard omgetrokken. Collega's konden (voor zover ik kon zien) wel achteruit.
Wat betreft mensenleven gaat voor paardenleven, ben ik het zeker met je eens
ELpatcho schreef:Sinds wanneer mag je met een gummy knuppel op een paard slaan en het nog goedgekeurd krijgen ook! Sinds wanneer moet je een paard dat schrikt/ in paniek raakt slaan tot hij weer bij de les is? Waarom is bokt o zo acceptabel naar een agent toe, maar als hier iemand met een spoortje rijdt wordt die de grond in gestampt. Sinds wanneer mag een agent meer dan een burger?
Ik vind dit een schandelijke actie van deze agent. En ik snap heus wel dat het niet even een makkelijke situatie is. Maar de enigste waar het dier op dat moment op kan vertrouwen is zijn ruiter, en wat doet die..? Die slaat er met een gummy knuppel oplos. Agenten hebben een voorbeeld functie, en ik vind dat meneer agent hier grofe steken heeft laten vallen in zijn functie.
zelfs ik sla mijn paard wel harder dan dat als hij staakt 

Is dit alles?
En die trainingen zijn soms echt geen pretje voor ze hoor
oehhh, wat kan ik me kwaad maken om die betogers
Elin_ schreef:Maar een agent heeft een voorbeeld functie vind ik.
robert45 schreef:Nou het paard zet inderdaad de sokken erin. je zal dan toch de situatie onder controle moeten krijgen.
Alleen iedereen spreekt hier zo snel schande over. laat die mensen liever schande spreken over de maffe idioot die een stuk vuurwerk op Paarden gooit.
Waar heb je dan je hersens zitten?
Protesteren prima. Daar heb je recht op. maar je hoort je ook te gedragen. Ik zie steeds vaker dat een protest eigenlijk gewoon een vorm van rellen en slopen is.
Zulke mensen willen dan studeren? Nou hersens hebben ze niet als je vuurwerk gaat gooien. Dus die hoeven de beurs ook niet....
robert45 schreef:Nou het paard zet inderdaad de sokken erin. je zal dan toch de situatie onder controle moeten krijgen.
Alleen iedereen spreekt hier zo snel schande over. laat die mensen liever schande spreken over de maffe idioot die een stuk vuurwerk op Paarden gooit.
.
ELpatcho schreef:Sinds wanneer mag je met een gummy knuppel op een paard slaan en het nog goedgekeurd krijgen ook!
ELpatcho schreef:Sinds wanneer moet je een paard dat schrikt/ in paniek raakt slaan tot hij weer bij de les is?
ELpatcho schreef:Waarom is bokt o zo acceptabel naar een agent toe, maar als hier iemand met een spoortje rijdt wordt die de grond in gestampt.
ELpatcho schreef:Sinds wanneer mag een agent meer dan een burger?
Vienna2007 schreef:robert45 schreef:Nou het paard zet inderdaad de sokken erin. je zal dan toch de situatie onder controle moeten krijgen.
.
Oja, dat rechtvaardigt om je paard in elkaar te knuppelen omdat hij bang is. Als we zo gaan praten, kunnen we ook zeggen dat de paarden dan maar beter getraind hadden moeten worden met vuurwerk.
Citaat:Waarom is bokt o zo acceptabel naar een agent toe, maar als hier iemand met een spoortje rijdt wordt die de grond in gestampt.
Vienna2007 schreef:Oja, dat rechtvaardigt om je paard in elkaar te knuppelen omdat hij bang is. Als we zo gaan praten, kunnen we ook zeggen dat de paarden dan maar beter getraind hadden moeten worden met vuurwerk.
Het paard zit flink in de achteruit en de situatie met de demonstranten dreigt uit de hand te lopen. Ik wil me niet eens indenken wat er gebeurd als die groep naar voren komt en er staat een paard tussen die in de staak gaat
Dan konden er ook nog weleens gewonden vallen van een hele andere aard.Vienna2007 schreef:robert45 schreef:Nou het paard zet inderdaad de sokken erin. je zal dan toch de situatie onder controle moeten krijgen.
Oja, dat rechtvaardigt om je paard in elkaar te knuppelen omdat hij bang is. Als we zo gaan praten, kunnen we ook zeggen dat de paarden dan maar beter getraind hadden moeten worden met vuurwerk.
het paard mankeert helemaal niks
Beetje overtrokken reactie