Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wythlove schreef:Ik heb inderdaad ook een ander verhaal vernomen. Vreselijk!
Misschien zijn er mensen toch weer iets te snel oordelen over de oorzaak van het ongeval. Volgens mij is het toch wel duidelijk inmiddels dat er niet gelijk uitgegaan moet worden van het verhaal van een journalist.
anne_bento schreef:het is een vaag verhaal....in een ander bericht gaat het inderdaad over een "hij". Helaas kan ik wel 1 van de paarden die overleden is gister op het strand, maf idee, heb toch regelmatig erop gereden..
De amazones zullen we behoorlijk geschrokken zijn! Een dure les..... tja, ze zullen het verkeerd ingeschat hebben en een ongeluk zit in een klein hoekje. Zolang het verhaal niet helemaal duidelijk is, van alle kanten, is er lastig over te oordelen.
bruceandnoon schreef:Wamhorse schreef:@ bruceandnoon
Hoe bedoel je verschil? Niet aanvallend bedoeld hoor, maar ik begrijp het gewoon even niet.
verschil in de zin dat deze ruiters misschien helemaal niet zo bekend waren op het strand als het huurpaarden waren geweest. Dan kom je neem ik aan niet wekelijks op het strand en ben je je wellicht minder bewust van de gevaren.
neemt niet weg dat in beide gevallen het zeer triest en duidelijk een ongeluk betreft, wil naar niemand een beschuldigend vingertje wijzen, laat dat duidelijk zijn.
bruceandnoon schreef:och jee... dus wel een huurpaard zo te zien. maar ik geloof dat juist die manege niet zomaar iedereen naar buiten stuurt op zijn paarden.
ilse86 schreef:wythlove schreef:Ik heb inderdaad ook een ander verhaal vernomen. Vreselijk!
Misschien zijn er mensen toch weer iets te snel oordelen over de oorzaak van het ongeval. Volgens mij is het toch wel duidelijk inmiddels dat er niet gelijk uitgegaan moet worden van het verhaal van een journalist.
Ik wil niet vervelend zijn, maar het krantenbericht is de enige input die wij hier krijgen. Aangezien bokt een forum is, wordt over dat bericht een mening gevormd. Dat de informatie in het bericht onvolledig is en onze mening in eerste instantie niet gepast/wat lomp was, is niet onze schuld.
brandy8 schreef:ow lees nu dat het een huurpaardje was, daar zal dan net even wat meer risico mee genomen worden als dat het je eigen paard zou zijn denk ik .
in dit geval arm paard!
brandy8 schreef:ow lees nu dat het een huurpaardje was, daar zal dan net even wat meer risico mee genomen worden als dat het je eigen paard zou zijn denk ik .
in dit geval arm paard!
FlairS schreef:Volgens een reactie van een lezer op Webregio van Noord Holland is er zaterdag ook een paard over de kop gevlogen op het strand.Dit paard zou eerst nog naar huis gebracht zijn waar het zou zijn overleden.
Dit is wel een hele grote leerschool voor de dames....