ik vind dat 'per ongeluk' zo stom staan in de kop... als je gewoon van iemand anders bezittingen afblijft (dus geen dieren van iemand anders voeren) dan had dit ongeluk niet hoeven gebeuren.
blacjbeauty
Geplaatst: 22-11-10 23:25
Kunnen ook kinderen zijn geweest, die er niets van weten, wandelaars ook natuurlijk. Er zit geen bordje bij, giftige bladeren. Helaas
tja, als je je kinderen al opvoed met het idee dat ze dat niet zomaar mogen doen (snap dat het verschil met eendjes voeren of de hertjes klein is, maar ook daar is trouwens brood e.d. helemaal niet goed voor!)
Als mensen hier vragen 'mag ik dit of dat geven' is het antwoord altijd nee, want als iets geven 1x mag dan mag het vast ook iets anders een andere keer... er lopen in NL ook niet heel veel magere paarden rond, dus ik zie ook totaal het nut er niet van in.
En om nou bij iedere paardenwei een bericht op te hangen 'geen eikels voeren, geen bladeren van bomen, geen gemaaid gras, geen legosteentjes, geen broden, geen rotte appels, geen aardappelschillen enz.enz. gaat ook wat te ver, toch?? Gewoon niet voeren is duidelijk genoeg!!