Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vala schreef:Wat een verschrikkelijk slechte vertaling van het interview zeg, ik vind het bijna niet te lezen.
Ik blijf het jammer en eeuwig zonde vinden dat Totilas verloren is gegaan voor Nederland.

PERENBOOMPIE schreef:Op weg naar de top werden er al miljoenen geboden om de bijzondere hengst over te nemen. Gal hoeft zich volgens Visser geen zorgen te maken. ,,Nee, we genieten hier zo van. We gaan ook niet met Totilas dekken. Daar kan een paard van veranderen, heb ik al vaker gezien. Hij is gewoon niet te koop.''
Een half jaar na dit interview gaat het dier de dekdienst in en een jaar later is het verkocht,dus echt een man van zijn woord en geschrift zullen we maar zeggen!
PERENBOOMPIE schreef:Op weg naar de top werden er al miljoenen geboden om de bijzondere hengst over te nemen. Gal hoeft zich volgens Visser geen zorgen te maken. ,,Nee, we genieten hier zo van. We gaan ook niet met Totilas dekken. Daar kan een paard van veranderen, heb ik al vaker gezien. Hij is gewoon niet te koop.''
Een half jaar na dit interview gaat het dier de dekdienst in en een jaar later is het verkocht,dus echt een man van zijn woord en geschrift zullen we maar zeggen!
Niffie schreef:Ik snap sowieso niet dat mensen zich zo druk maken... tuurlijk is het jammer dat Totilas verkocht is maar er zijn ergere dingen in de wereld. Buiten dat, als Totilas van mij was geweest had ik m ook verkocht voor 15 miljoen.
crabbybitch schreef:Nebron schreef:
Hoe weet je 't??
\Dat weet niemand....
Dit heet interessant doen.